Gjest getty Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Skal pusse opp et kjøkken (også ) og har veldig lyst på mosaikkfliser i gråtoner. Men, er det noen ulemper ved å ha dette over feks komfyren? Er det veldig stress å vaske fett og liknende fra slike fliser? Da tenker jeg spesielt på fugene, som det selvfølgelig blir mer av. (Denne gangen skal jeg gjøre veldig grundig research. Har hatt litt kjipe opplevelser med ting som virket veldig praktisk, men som faktisk var helvete; stålplate over kjøkkenbenken, oppvaskmaskin med bestikkskuff )
Pasha Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Vi la slike fliser for ca 3 mnd siden, og jeg har ingen problemer med de. Synes de er lette å vaske og holde rene. Det verste med dem var egentlig jobben med å vaske dem etter fugingen... da var det litt av en jobb å vaske vekk det overflådige men det kan jo hende at det er det med store fliser også da
Gjest getty Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Vi la slike fliser for ca 3 mnd siden, og jeg har ingen problemer med de. Synes de er lette å vaske og holde rene. Det verste med dem var egentlig jobben med å vaske dem etter fugingen... da var det litt av en jobb å vaske vekk det overflådige men det kan jo hende at det er det med store fliser også da ← Men det var jo fint å høre Vaske vekk overflødig fuge er ille ja. Har flislagt et bad, og har fortsatt mareritt om det. Best å fortrenge det nå
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 (endret) Vi har glass- mosaikk fra Maxbo, i blå/ turkis toner(2x 2cm). Det er vi veldig fornøyd med, enkelt å vaske av pluss at de kan se renere ut enn de er.. Èn ting som var dumt med de var at jeg ville ha de diagonalt, men da vi skulle klippe dem, så knuste de(hadde bra "klipper" og). Så de bla lagt vannrett. Ble jo bra det og da.. Endret 22. juni 2006 av Binna
Gjest getty Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 Vi har glass- mosaikk fra Maxbo, i blå/ turkis toner(2x 2cm). Det er vi veldig fornøyd med, enkelt å vaske av pluss at de kan se renere ut enn de er.. Èn ting som var dumt med de var at jeg ville ha de diagonalt, men da vi skulle klippe dem, så knuste de(hadde bra "klipper" og). Så de bla lagt vannrett. Ble jo bra det og da.. ← Jeg skal ha dem vannrett. Kjøkkenet har skråtak, så det er nok vinkler der allerede Gleder meg som en unge til å pusse opp. Samboeren min vil uheldigvis ikke høre et ord mer om fargevalg og liknende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå