Viviwoom Skrevet 22. juni 2006 #21 Skrevet 22. juni 2006 Liker ikke kryp med lange bein. Ellers bryr jeg meg ikke så mye med insekter
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #22 Skrevet 22. juni 2006 - Flått (borelia ol, ekle). - Humler (fordi de er feite og dorske og vil stikke på meg). - Øyestikkere (for de angriper meg når jeg prøver å slå de ihjæl). - GEDIGNE edderkopper (ikke slike vi ser har naturlig her hjemme) Binna
Gjest Hilde79 Skrevet 22. juni 2006 #23 Skrevet 22. juni 2006 KAKERLAKKER!!!!! Studenthybelen var invadert da jeg flyttet inn. Insekts-busters kom to ganger før de var borte, og det er stor sannsynlighet for at de kommer tilbake i løpet av sommeren, og ønsker meg velkommen til høsten..... Etter dette kakerlakk-styret er jeg glad når jeg ser en edderkopp. De er snille. Kakerlakker er slemme. Æsj. Ekle kakerlakker.
Gjest splæsj Skrevet 23. juni 2006 #24 Skrevet 23. juni 2006 Tåler det meste av småkryp, bortsett fra edderkopper.
Gjest Tyr Skrevet 23. juni 2006 #25 Skrevet 23. juni 2006 Knott, mygg og fluer er en plage når de surrer rundt hodet. Øyenstikkere og libeller er noen fantastiske flygere og en nytelse å se på.
Gjest Cristoph Skrevet 23. juni 2006 #26 Skrevet 23. juni 2006 mark og larver. men er det insekter egentlig?
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #27 Skrevet 23. juni 2006 Alt er ekkelt, men jeg griner og sånn av edderkopper
Gjest Chantal Skrevet 23. juni 2006 #28 Skrevet 23. juni 2006 KAKERLAKKER!!!!! Studenthybelen var invadert da jeg flyttet inn. Insekts-busters kom to ganger før de var borte, og det er stor sannsynlighet for at de kommer tilbake i løpet av sommeren, og ønsker meg velkommen til høsten..... Etter dette kakerlakk-styret er jeg glad når jeg ser en edderkopp. De er snille. Kakerlakker er slemme. Æsj. Ekle kakerlakker. ← Helt enig. Grusomme kryp. Brenn!! :hår: Var de store? Var det mange? Et sted hvor jeg bodde fikk vi også noen sånne Insekts-busters på døra. Heldigvis fant vi ingen, men jeg er fortsatt nysgjerrig på hvor store de som finnes i Norge er.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #29 Skrevet 23. juni 2006 Jeg hater edderkopper, med en slags kriblende ekkel blanding av nysgjerrighet og skrekk. Får totalt hetta hvis en kommer i nærheten av meg. Øyenstikkere/libeller er bare fantastiske dyr, de flyr så fint, og måten de jakter på ohlala... Skrukketroll er forresten et krepsdyr, det eneste landlevende krepsdyret vi har i naturlig i norge søte dyret
Viviwoom Skrevet 23. juni 2006 #30 Skrevet 23. juni 2006 Hva var de derre kloakkoppene som noen snakket om i en annen tråd?? Hørtes utrolig kvalmt ut...
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #31 Skrevet 23. juni 2006 ja! (det kom en inn her i fjor sommer; like stor som hånda mi, o g den bzzzt ikke, den DURET! og jeg måtte lukke opp vinduet for å få den ut, så jeg måtte i nærheten av den! :hår: ) ellers mark og snegler, får frysninger og brekker meg. (men det er kanskje ikke insekter?) ← Fyyy! De er kjempepene jo (øyenstikekrene)
Gjest Fruktfat Skrevet 23. juni 2006 #34 Skrevet 23. juni 2006 Fyyy! De er kjempepene jo (øyenstikekrene) ← joda, når de er små, kan hende. men ikke når kroppen er like tykk som fingeren min, og like lang som hånda mi... da er de skumle!
Spoven Skrevet 23. juni 2006 #35 Skrevet 23. juni 2006 Jeg synes makkeflue (spyflue) er de ekleste! Edderkopper er bare skremmende, men ei feit blåglinsende makkeflue er direkte motbydelig.
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #36 Skrevet 23. juni 2006 Kanskje ikke insekt, men allikevel utrolig ekle: Skorpioner. På andre og tredjeplass: Mygg og veps.
Catus Skrevet 24. juni 2006 #37 Skrevet 24. juni 2006 Flått og veps/bier/humler er de ekleste. Mest fordi jeg er redd dem. Andre insekter bryr jeg meg ikke om.
Cherie Skrevet 25. juni 2006 #38 Skrevet 25. juni 2006 joda, når de er små, kan hende. men ikke når kroppen er like tykk som fingeren min, og like lang som hånda mi... da er de skumle! ← De er jo nydelige og utrolig fascinerende. Jo større, jo bedre. De finnes jo ikke farlige. Men frykt er jo gjerne urasjonelt og fint lite logisk. Selv takler jeg ikke ildere og de er jo søte og snille, fortelles det meg.... urk Jeg synes makkeflue (spyflue) er de ekleste! Edderkopper er bare skremmende, men ei feit blåglinsende makkeflue er direkte motbydelig. ← Jeg er enig med deg om disse spyfluene.... Edderkopper er som nevnt ikke insekt og ikke plager de meg noe særlig heller. Spinnet deres er det utrolig heslig å gå inn i dog.
Maiken Skrevet 26. juni 2006 #39 Skrevet 26. juni 2006 (endret) Stemmer også for kakkerlakker!! :hår: (Åhhh... jeg klør på ryggen nå altså) Endret 26. juni 2006 av Maiken
Xora Skrevet 26. juni 2006 #40 Skrevet 26. juni 2006 Edderkopper (noen skrev dette ikke var insekt, hva er det da?) Flått - som er i edderkoppfamilien. Biller Mygg Veps Sånne ekle kloninger av fluer, mygg og whatever...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå