Gjest Aloha Skrevet 22. juni 2006 #21 Skrevet 22. juni 2006 Artig tråd...! Min rute i dusjen går slik: *Vasker ansiktet *Vasker hår *Klemmer ut mest mulig vann av håret *Vasker kroppen, ovenfra og ned, underliv til slutt *Skyller kroppen *Klemmer enda mer vann ut av håret *Har i leave-in balsam *Vasker hendene (...)
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #23 Skrevet 22. juni 2006 ← Hva er så med det? Jeg har ganske kraftig hårevekst i fjeset, og liker ikke voksing/epilering, pinsett tar en evighet, og jeg har ikke orket “spare skjegg” til at jeg kan få tatt det med laser, så da drar jeg over med barberhøvelen en gang om dagen
Gjest Sativa Skrevet 22. juni 2006 #24 Skrevet 22. juni 2006 Jeg har badekar og sitter eller står i karet og dusjer. Hvis jeg sitter så har jeg i proppen, sånn at det blir kombinert bad og dusj. Vasker og balsamerer håret, vasker kroppen med såpe (bruker ofte skrubbevanter), vasker nedentil med asan, barberer litt rundomkring, skyller ut balsam, drar ut proppen, reiser meg opp og skyller kroppen godt. Stående dusj foregår oftest med samboer. Vasking og skylling som over, i tillegg kommer vasking av samboers rygg med svamp eller skrubbevanter., samt litt tullespyling på samboers tissemann. All rensing av ansikt foregår før dusjen, ved vasken, som regel bare med renseservietter.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #25 Skrevet 22. juni 2006 Når jeg dusjer: Vasker ansiktet. Vasker overkroppen. Vasker skrittet inkl. rompa Vasker beina. Vakser håret. Ferdig !
afr0dite Skrevet 23. juni 2006 #26 Skrevet 23. juni 2006 * Skrur frem og tilbake på den varmedingsen for at vannet skal bli heeelt perfekt temperatur * Begynner å væte ( ) føttene, og jobber meg oppover * Shampoo * Barberer under armene * Skylle ut shampoo * Hodebunnkur ca. 5 min(ikke hver dag, men kommer inn her hvis jeg gjør det den dagen) * Barberer bein evt andre steder mens kuren virker (de dagene det ikke er kur, kommer dette under balsameringen) * Skyller ut kur * Balsam * Lactacyd eller annen mild og nøytral hudvask * Koser meg i varmtvannet og drikker litt fra vannflasken jeg har med inn i dusjen for å ikke svime av i heten * Skyller ut balsam * Vrir opp håret og har i hodebunnlotion (de dagene jeg ikke bruker kur. Har veldig tørr hodebunn) TADAAAA!!!!
Pilar Skrevet 23. juni 2006 #27 Skrevet 23. juni 2006 Vasker håret først. Så såper jeg inn magen og overkroppen, så resten av kroppen. Barberer det som skal barberes til slutt. Skyller ut balsamen.
^me^ Skrevet 23. juni 2006 #28 Skrevet 23. juni 2006 jeg dusjer annen hver dag og da tar jeg for meg alt. shampoo x2, balsam x1, en gang i uken hårkur, kroppsåpe x1, intimsåpe + intimbarbering x1 og ansiktspeeling x1. tar 15 min ca.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå