Gå til innhold

diare og piller

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

jeg tok meg en kopp kaffe ca kl 11:30. kl 12 tok jeg pillene mine (p-piller og antidep). og nå kl 12:45 fikk jeg diare... :( er sjansen stor for at pillene mine havnet i toalettet? hva skal jeg gjøre, kan jeg ta alle pillene om igjen senere idag når jeg er sikker på at jeg ikke får diare mer? tror jeg må slutte med kaffe, hvis jeg får diare av det...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ingen sjanse for det, de hadde på det tidspunktet knapp rukket å komme til tynntarmen. Så ikke ta dem på nytt.

Men skulle du være svært bekymret for graviditet så bruk kondomer til neste mens.

Skrevet

Jeg kastet opp en dag like etter at jeg hadde tatt pillen. Ringte legevakten og spurte om jeg kunne ha sikker sex. Hun sa at akkurat den dagen jeg ikke var sikker på om pillen hadde kommet opp eller ikke, å burde jeg være forsiktig, men dagen etter når jeg tok pillen så skulle alt være trygt. Ble ikke gravid :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kastet opp en dag like etter at jeg hadde tatt pillen. Ringte legevakten og spurte om jeg kunne ha sikker sex. Hun sa at akkurat den dagen jeg ikke var sikker på om pillen hadde kommet opp eller ikke, å burde jeg være forsiktig, men dagen etter når jeg tok pillen så skulle alt være trygt. Ble ikke gravid :)

Hva tenkte den legen med??? Dersom du kaster opp en pille så blir det som om en glemmer en og da er p-piller usikker prevensjon frem til neste mens. :overrasket:

Nå er det forskjell på å kaste opp og ha diare, dersom TS hadde kastet opp etter det nevnte tidsrommet så hadde pillene gått tapt. Men med diare og dette tidsrommet så er det ingen fare :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...