Gå til innhold

Blekes brunfargen av klorvann?

Fremhevede innlegg

Gjest Tiiaa
Skrevet

Jeg skal til syden i to uker og har en hudtype som blir brun etterhvert, men det tar lang tid. Så når jeg først har fått brunfargen, vil jeg gjerne at den skal bli der! :)

Lurte på å prøve å trene litt der nede, det må da bli svømming i bassenget, ca 20 minutter annen hver dag. Har hørt at det er relativt lite klor i bassenget der.

Vil dette kunne bleke den brunfargen jeg får mens jeg er der nede? Litt eller mye?

Håper noen vet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker som regel å bade i sjøen når jeg drar til syden, men jeg vet at min mor alltid klager over at brunfargen blekner i bassenget.

Skrevet

Har hørt det er noen som sier at klorvann bleker hudfargen. Men jenten min har da blitt brun med både faktor 30 og bading i basseng 7 timer om dagen. Jeg badet også i bassenget og fikk god farge, jeg som aldri blir brun.

Skrevet

Jeg har også blitt fortalt det. Pleier bare å ta korte dupper innimellom og passer på å dusje av meg klorvannet etterpå.....men om det er sant vet jeg egentlig ikke....

Ser jo barn som er brune som bare det selvom de "bor i bassenget" hele ferien...

Skrevet

Klorvann blekner brunfargen, dessverre. Hadde så brune hender i forhold til resten av kroppen for noen år siden og da vasket jeg dem i klor for å løse problemet. Funket som bare det. Nå er klorvann mye svakere enn klor, men det har litt samme effekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...