Gjest Tiiaa Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Jeg skal til syden i to uker og har en hudtype som blir brun etterhvert, men det tar lang tid. Så når jeg først har fått brunfargen, vil jeg gjerne at den skal bli der! Lurte på å prøve å trene litt der nede, det må da bli svømming i bassenget, ca 20 minutter annen hver dag. Har hørt at det er relativt lite klor i bassenget der. Vil dette kunne bleke den brunfargen jeg får mens jeg er der nede? Litt eller mye? Håper noen vet
Elodi Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Jeg foretrekker som regel å bade i sjøen når jeg drar til syden, men jeg vet at min mor alltid klager over at brunfargen blekner i bassenget.
Litt Lost Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 Har hørt det er noen som sier at klorvann bleker hudfargen. Men jenten min har da blitt brun med både faktor 30 og bading i basseng 7 timer om dagen. Jeg badet også i bassenget og fikk god farge, jeg som aldri blir brun.
*Emma* Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 Jeg har også blitt fortalt det. Pleier bare å ta korte dupper innimellom og passer på å dusje av meg klorvannet etterpå.....men om det er sant vet jeg egentlig ikke.... Ser jo barn som er brune som bare det selvom de "bor i bassenget" hele ferien...
Gjest 1111 Skrevet 22. juni 2006 #6 Skrevet 22. juni 2006 Klorvann blekner brunfargen, dessverre. Hadde så brune hender i forhold til resten av kroppen for noen år siden og da vasket jeg dem i klor for å løse problemet. Funket som bare det. Nå er klorvann mye svakere enn klor, men det har litt samme effekt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå