Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uansett hvilken side jeg går inn på, så er de fleste bilder bare et rødt kryss. Gjelder feks mange av avatarene her inne og signaturene.

Skulle bestille merkelapper til klærne til ungene, men så ingen av motivene.

Noen som vet hvilke innstillinger jeg må inn på for å ordne det?

Det ble sånn etter at jeg måtte legge inn Norton på nytt.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Greit å vite hvilken nettleser du bruker. Ellers er Norton det verste pisset man kan komme borti. Den er mer et virus enn antivirus.

Skrevet

Jeg bruker IE.

Og Norton fordi det fulgte med bredbåndsab :sjenert:

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet (endret)

Vet ikke noen løsning bortsett fra å bruke noe annet. Gratisløsninger er bedre enn Norton og vel så bra som mange andre antivirus/brannmur som koster penger. Avinstallere Norton er også lettere sagt enn gjort, ofte.

Mulig noen andre kan hjelpe deg med problemet, med Norton. Du kan jo, hvis du har oppdatert Windows, slå av brannmuren et lite øyeblikk og se om Norton faktisk er problemet.

Endret av Slangen
Skrevet

Takk for hjelpen, Slangen.

Nå skal jeg bare finne ut av hvordan jeg slår av brannmuren :ler:

Skrevet

Nope...det hjalp ikke.

Ser fortsatt ikke bilder, bla avataren til Slangen er et rødt kryss...

Skrevet (endret)
Nope...det hjalp ikke.

Ser fortsatt ikke bilder, bla avataren til Slangen er et rødt kryss...

Det er to muligheter du kan prøve først:

1. Har du sjekket at IE skal vise bilder? Sjekk menyen "Verktøy", "Alternativer for internett". Finn frem til arkfanen "Avansert" og se om "Vis bilder" er haket av (ligger ganske nært toppen i lista her hos meg, under Multimedia).

2. Tøm mappen for midlertidige internettfiler. Det har hendt at full cache har skapt problemer for visning av bilder. Gå igjen til "Alternativer for internett", velg arkfanen "Generelt". Under "Midlertidige Internett-filer" klikker du på knappen "Slett filer...", og husk å merke av for "Slett alt frakoblet innhold".

Når mappen "Temporary Internet Files" er tømt (dette kan nok ta en stund dersom du har en stor harddisk), kan du forsøke å stenge ned IE og starte den påny.

mvh

Endret av finnslarken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...