Gå til innhold

Psoriasis- skjuler

Fremhevede innlegg

Gjest prestekrage
Skrevet

Har hatt mine sure dager nå de siste ukene med så fint vær... Har hatt så lyst til å gå i kjole og skjørt og oppbrettede bukser. Men har ikke fått meg til det, for leggene har virkelig vært pso-stygge nå... har en jobb der jeg er mye ute hos kunder, og har ikke villet vise frem flekkene (store dråper)....

Men; i går gikk jeg til innkjøp av sprayon-nylon. Skal på en stooor fest på lørdag og har så sinnsykt lyst til å ha på en av de nye sommerkjolene...

Tok en testspray på den ene leggen nå og gjett om jeg er happy!!! Så gdt som ingen flekker synes!!!!!!!!!

ja, vet at dette innlegget like godt kunne stå under sminke-velvære, men ettersom jeg kun prøvde det i pso-sammenheng valgte jeg å poste det her... Flytt om nødvendig....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk for kjempegodt råd!

Har store flekker på siden av hver legg selv, har sluttet å bry meg om å skjule dem med lange bukser om sommeren (de blir jo bedre av sol så...).

Hadde allikevel vært mer fornøyd om de ikke syntes når jeg går i shorts og skjørt. Skal kjøpe meg en slik spray i dag og prøve!

Skrevet

Hvordan vil pso'n reagere på sånn sprayon nylon? Jeg har dårlig erfaring med en del kremer (selvbruning, bodylotion med parfyme osv), så jeg er litt usikker på om jeg vil prøve det.. Har det gått bra med din pso?

Jeg er så uheldig at sol og lysbehandling vil ha liten eller ingen effekt på mine flekker, så nå har jeg gitt opp hele dritten. Jeg har fortsatt ikke finni en salve eller krem som funker for meg, og tar gjerne i mot råd!

Hvordan gjør dere det det med barbering av leggene? Jeg har store flekker som jeg bare "river" opp og begynner å blø ved høvelbarbering, det gjør jo ikke saken bedre. Hva med voks eller hårfjerningskrem (som Veet f.eks)? Noen med erfaringer?

Skrevet
Hvordan gjør dere det det med barbering av leggene? Jeg har store flekker som jeg bare "river" opp og begynner å blø ved høvelbarbering, det gjør jo ikke saken bedre. Hva med voks eller hårfjerningskrem (som Veet f.eks)? Noen med erfaringer?

Jeg har en stor flekk på ene kneet. I begynelsen turde jeg ikke barbere meg der, men fordi det så så merkelig ut med et skorpefylt kne med stive hår "strittende til værs" måtte jeg bare prøve. Det går greit så lenge jeg er lett (og stødig) på hånden. Det er selvsagt umulig å fjerne alt håret (uten å skrelle vekk skorpene i samme slengen) men det hjelper utrolig mye bare man fjerner mesteparten.

Har ikke vært modig nok til å prøve voks eller hårfjerningskrem ennå. Du kan prøve først så gir du tilbakemelding etterpå. OK? ;)

Skrevet

He he! Hvis jeg prøver det ene, så kan du prøve det andre. Deal?!

Skrevet
He he! Hvis jeg prøver det ene, så kan du prøve det andre. Deal?!

Den der nylon greia? Hvor finner jeg det? Klesbutikk? Visste ikke at det fantes engang.

Men ok, vi har en avtale!

Skrevet
Den der nylon greia?  Hvor finner jeg det? Klesbutikk? Visste ikke at det fantes engang.

Men ok, vi har en avtale!

Eller kanskje det var voks og/eller hårfjerningskrem du mente?

Skrevet

Det var vel egentlig voks eller hårfjerningskrem jeg mente. He he!

Skrevet

Da tror jeg at jeg går for hårfjerningskremen. Ok? Voks høres jækla vondt ut.

Skrevet

OK, da prøver jeg voksen! Si i fra hvordan det går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...