Liesbeth Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Er det andre norske forum, som er sammenlignbar med kvinneguidens forum? Jeg leter etter en forum for studenter, om nyheter osv. Jeg er en Nederlandsk jente (21 år) som studerer Norsk språk of kultur i Amsterdam, og jeg leter etter en Norsk forum (eller chatroom) for å forbedre min Norsk språk. (Hvis jeg har skrevet noe feil, gjerne forbedre meg!!) Endret 21. juni 2006 av Liesbeth
Gjest j79 Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Det finnes mange forum avhengig av tema / interesser (Sport, dyr, hage, osv... ) Noe spesielt du er interessert i?
Liesbeth Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2006 jeg er mest interessert i musikk, teater, friluftsliv, reiser, språk, kultur, studentliv...
Gjest j79 Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 På http://www.fjellforum.net/ finner du mange diskusjoner for friluftsinteresserte. Søk på "diskusjonsforum" på google, så får mange treff. Forumet her på KG dekker jo mange ulike tema, men det er jo artig med litt variasjon. Har selv noen interesser som ikke dette forumet er så bra på, så da skriver jeg andre steder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå