Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Jeg hater denne dagen! Er det bare jeg som ikke tør å gå ut fordi første dagen minner om et havana badeparadis med foss og fontener, bare med rødt vann? Jeg går på veggen snart. Vie en hel dag til å vente på faenhelvette >:--/
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Hm kan du ikke bare ha på deg bind samt ha et par ekstra i vesken for backup da? du kan jo ikke slutte å leve en dag i måneden bare fordi du skal ha mensen.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 Få satt inn spiral, de fleste får ikke mensen lengre da. Eller dersom du ikke har fått barn såkan du få satt inn et innplantat under huden, det gir svært få og sjeldne blødninger.
*Emma* Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 Få satt inn spiral, de fleste får ikke mensen lengre da. Eller dersom du ikke har fått barn såkan du få satt inn et innplantat under huden, det gir svært få og sjeldne blødninger. ← Hah.....eller du blør dobbelt så ofte og vet aldri når det kommer eller blir borte....grrrrr den dritten skal ut
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #6 Skrevet 22. juni 2006 Jeg pleier å ta på et bind den/de dagen/e jeg venter mensen..har ikke helt regelmessig. Jeg kan jo ikke la være å gå på jobb bare fordi jeg venter mensen. Tar på et bind mens jeg er på jobb, så skjer det hvertfall ingen krise, og putter et par paracett i veska just in case. ALLE har det sånn en gang i mnd. Nesten alle hvertfall, det store flertallet.
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2006 #7 Skrevet 22. juni 2006 Jo men her hjelper det ikke med bind, for jeg får akutt hodepine og kaldsvette og når den kommer. Den kom typisk i natt da, så jeg helte i meg paracet nå og håper jeg lever senere i dag. Store south park og family guy planer
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #8 Skrevet 22. juni 2006 Hah.....eller du blør dobbelt så ofte og vet aldri når det kommer eller blir borte....grrrrr den dritten skal ut ← Dessverre er det enten eller ja Prøv implantat, har en vennine som det funker glimrende på
*Emma* Skrevet 22. juni 2006 #9 Skrevet 22. juni 2006 Dessverre er det enten eller ja Prøv implantat, har en vennine som det funker glimrende på ← Har vurdert det..må bare bytte festlege..hun jeg har "vil ikke gjøre det for det ser så ekkelt ut"...makan til møkkakjerring...
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #10 Skrevet 22. juni 2006 Har vurdert det..må bare bytte festlege..hun jeg har "vil ikke gjøre det for det ser så ekkelt ut"...makan til møkkakjerring... ← Hallo for en lege!!! Ser den ikke og det er dritt lett å sette dem inn tar bare et par min og en liten sprøyte med lokal bedøvelse... dårlig lege altså
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2006 #11 Skrevet 22. juni 2006 Men jeg skal da altså ikke ha noe spiral. Om jeg skal bevege meg bort fra p-pillene skal det være p-stav. Den virker smart.
*Emma* Skrevet 22. juni 2006 #12 Skrevet 22. juni 2006 Men jeg skal da altså ikke ha noe spiral. Om jeg skal bevege meg bort fra p-pillene skal det være p-stav. Den virker smart. ← Det var det jeg syns og - men som sagt ville ikke min lege gjøre det....det så ekkelt ut Så det blir piller på meg og. Bare jeg får ut den spiralen...
yvoesp Skrevet 22. juni 2006 #13 Skrevet 22. juni 2006 Men jeg skal da altså ikke ha noe spiral. Om jeg skal bevege meg bort fra p-pillene skal det være p-stav. Den virker smart. ← Hva er det?
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2006 #14 Skrevet 22. juni 2006 Stav som settes inn i armen. Virker mye bedre enn å måtte holde styr på piller
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #15 Skrevet 22. juni 2006 Stav som settes inn i armen. Virker mye bedre enn å måtte holde styr på piller ← Er ikke helt sikker om det er det ei venninne av meg har prøvd nå, men hun har hatt blødninger omtrent siden hun var hos legen. Tenk deg godt om!
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2006 #16 Skrevet 22. juni 2006 Joa jeg sa hvis jeg skulle skifte noen gang, men jeg kommer ikke til å gjøre det. Er veldig fornøyd med trionetta, jeg.
Scorpina Skrevet 22. juni 2006 #17 Skrevet 22. juni 2006 Har hatt Levonova hormonspiral og det var en befrielse av dimensjoner!! Etter knappe to mndr hadde jeg nesten ikke mensen de 5 årene den satt inne. Velanvendte penger ja!!!
*Emma* Skrevet 22. juni 2006 #18 Skrevet 22. juni 2006 Har hatt Levonova hormonspiral og det var en befrielse av dimensjoner!! Etter knappe to mndr hadde jeg nesten ikke mensen de 5 årene den satt inne. Velanvendte penger ja!!! ← Heldiggris Ang p-stav har jeg desverre hørt at det er vanlig med de samme bivirkningene som hormonspiral (dvs omm an får noen) derfor har jeg revudert det.....får jeg småblødninger dag og natt m spiralen får jeg det sikkert m staven også...så jeg skal tilbake på Trionetta jeg også
Lipstick Skrevet 22. juni 2006 #19 Skrevet 22. juni 2006 Hehe, kjenner meg igjen. Skal ikke ha mensen før om noen dager da, men det som plager meg er det jævla ustabile humøret mitt! Er et sutrete, rasende hormonvrak som ikke burde gått ut av huset i dag
Gjest Vilja :-) Skrevet 22. juni 2006 #20 Skrevet 22. juni 2006 Fikk faktisk mensen da jeg var på butikken for å handlet inn idag. Mens jeg stod ved fiskedisken kjente jeg det begynne, og enden på visa ble at jeg bare fikk handlet brøkdelen av det som stod oppført på handlelista. Når den først kommer så er det best å tette igjen så fort som mulig. Hadde på følelsen av at den var like rundt hjørnet, men man vet jo aldri om man kan tyne det en dag eller to ekstra. Utrolig irriterende å gå slik og vente ja..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå