Gå til innhold

telefontrakasering av seksuell art


Nemmera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1
Som oftest havner det i skuffen, men om du har tekstmeldinger så står du sterkere!

Ikke nødvendigvis... En venninne anmeldte en annen jente for voldstrusler osv, det ble henlagt selv om hun hadde alle mld på mobilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Anmeld det.

Det blir antakelig henlagt, men henlagt betyr ikke kastet.

Om bunken blir stor nok kan de ta fram igjen gamle saker den dagen de åpner en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anmeld det.

Det blir antakelig henlagt, men henlagt betyr ikke kastet.

Om bunken blir stor nok kan de ta fram igjen gamle saker den dagen de åpner en ny.

Ja, det er sant.. Men det står desverre dårlig til med rettsvesenet hva oss "privatpersoner" angår. Det meste blir henlagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har vært utsatt for dette to ganger.

Der jeg bodde før slapp jeg å anmelde det, siden politiet var greie nok til å ta en telefon til vedkommende og fortelle at de nå var informert og at sånt ikke ville bli akseptert heretter. Det var nok til å stoppe typen.

Her som jeg bor nå, nektet politiet å gjøre dette da jeg spurte om de kunne, så her måtte jeg anmelde. Anmeldelsen ble lagt i en skuff og typen driver på fortsatt :forvirret:

Vil anbefale deg å spørre politiet om de kan ta en telefon til vedkommende i håp om at det hjelper. Kanskje gjør de det for deg, kanskje ikke.

Dersom du ikke vet hvem det er som gjør det, er det selvfølgelig litt vanskelig, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvem det er som gjør dette nei... er ukjent nummer :(

ukjent nummer i den forstand at det står ukjent nummer når han ringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
ukjent nummer i den forstand at det står ukjent nummer når han ringer

Ok, så han ringer og er ekkel i røret...

Den er verre... Da må du anmelde han, for først da tror jeg politiet kan be om innsyn og sjekke hvem det er som ringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vega i.i.

Jeg bodde en stund sammen med en familie, og det kom telefoner når datteren kom fra skolen. En mann som snakket om sex til den lille jenta.

Han visste når hun kom fra skolen og når foreldrene var på jobb. Politiet avlyttet telefonen og mannen ble tatt. Det var en bekjent av foreldrene.

Jeg har også fått trusler pga. en ring som ble borte på et nachpiel der vi var tre gjester. Ble så forbanna at jeg gikk til politiet og ville anmelde for trusler. Politiet sa de skulle ta en telefon til denne mannen, og det gjorde de faktisk, til min store overraskelse.

Jeg mente at HAN burde anmelde OSS, istedet for å true. Han fant heldigvis ringen igjen.

Kan ikke trådstarter bytte telefonnummer eller få hemmelig nummer hvis ikke politiet er villig til å avlytte telefonen din?

Høres skikkelig vemmelig ut. Du kan også få en mannlig venn til å lese inn på telefonsvareren at DERE ikke er hjemme nå (lat som du har fått deg mann) osv.

Så lar du svareren ta alle telefoner med skjult nummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bodde en stund sammen med en familie, og det kom telefoner når datteren kom fra skolen. En mann som snakket om sex til den lille jenta.

Han visste når hun kom fra skolen og når foreldrene var på jobb. Politiet avlyttet telefonen og mannen ble tatt. Det var en bekjent av foreldrene.

Jeg har også fått trusler pga. en ring som ble borte på et nachpiel der vi var tre gjester. Ble så forbanna at jeg gikk til politiet og ville anmelde for trusler. Politiet sa de skulle ta en telefon til denne mannen, og det gjorde de faktisk, til min store overraskelse.

Jeg mente at HAN burde anmelde OSS, istedet for å true. Han fant heldigvis ringen igjen.

Kan ikke trådstarter bytte telefonnummer eller få hemmelig nummer hvis ikke politiet er villig til å avlytte telefonen din?

Høres skikkelig vemmelig ut. Du kan også få en mannlig venn til å lese inn på telefonsvareren at DERE ikke er hjemme nå (lat som du har fått deg mann) osv.

Så lar du svareren ta alle telefoner med skjult nummer.

Jeg har samboer;) Så det er nok ikke avskrekkende det nei... Men, ringer han ikke igjen nå så kanskje han har gitt seg etter siste gang han ringte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...