AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #21 Skrevet 4. september 2021 2 åringen min så neg sittende på do, og pekte på meg mens han konstanterte : Du har så stor rumpe, samme som en elefant! Anonymkode: c1cae...8f8 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #22 Skrevet 4. september 2021 Så på tv da det dukket opp en mørk mann på skjermen.. «de va?» «en apekatt?» lurte hun..20mndgammel bare og aldri sett en mørkhuda før. Håper ikke hun sier det på butikken... Anonymkode: 9a316...2f4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #23 Skrevet 4. september 2021 Første gangen hen ser en mørkhudet, Den mannen må vaske seg. Han hørte det heldigvis ikke. Anonymkode: 03b2e...1d3
Gjest På druen Skrevet 4. september 2021 #24 Skrevet 4. september 2021 (endret) Fadderbarnet mitt på 4 år som helst vil gå i rosa prinsessekjoler, balettsko og spenner i håret hele tiden kom bort til meg og ga meg en tegning hun hadde tegnet. Jeg så på den og sa "så fint du har tegnet. Er det en prinsesse?" Så peker hun på tegningen og sier " Ja der er prinsessen,(så pekte hun på en brun liten kladd på samme tegning og sa) og der er bæsjen hennes." 😂🤣😆 Endret 4. september 2021 av På druen
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #25 Skrevet 4. september 2021 På druen skrev (2 timer siden): Fadderbarnet mitt på 4 år som helst vil gå i rosa prinsessekjoler, balettsko og spenner i håret hele tiden kom bort til meg og ga meg en tegning hun hadde tegnet. Jeg så på den og sa "så fint du har tegnet. Er det en prinsesse?" Så peker hun på tegningen og sier " Ja der er prinsessen,(så pekte hun på en brun liten kladd på samme tegning og sa) og der er bæsjen hennes." 😂🤣😆 Javeeeel… snooork Anonymkode: c6a22...592
Slowpoke Skrevet 4. september 2021 #26 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Javeeeel… snooork Anonymkode: c6a22...592 Du er fin å ha på fest.. 5
Gjest På druen Skrevet 5. september 2021 #27 Skrevet 5. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Javeeeel… snooork Anonymkode: c6a22...592 Dette er MYE morsommere enn å høre om alt mulig uinteressant som blir sagt/gjort i et forhold f.eks. Morsomt når barn banner eller snakker om bæsj 😆🤣 Endret 5. september 2021 av På druen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå