Medusa Skrevet 19. mars 2002 #1 Skrevet 19. mars 2002 Hadde bare lyst til å dele noe med dere andre. Som kjent sier barn mye rart. Jeg kom over to av mine sønner, snart 4 og snart 7. Jeg vet ikke helt hva de snakket om, men overhørte at den eldste sa til den yngste: - " Visste du at mamma ikke har tissefant?" Taust fra minsten.. - " Jo, hun har bare en sprekk i huden!" Så sånn kan det jo også sies. Kanskje andre har andre barnesitater å dele med oss. 1
|Maria| Skrevet 19. mars 2002 #2 Skrevet 19. mars 2002 hehe... Jeg hadde en morsom opplevelse i helga... Lillebroren min på tre år så på meg da jeg skulle skifte bukse, og plutselig utbrøt han: "DU har liten truse!" (hadde på g-streng) Litt brydd sier jeg bare: "Ja..." Også sier han: "Mamma har STOR truse, og jeg har liten truse. Men du, har kjempeliten truse!" Hmm.. bra vi var alene i denne diskusjonen.. |Maria|
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2002 #3 Skrevet 19. mars 2002 En venninne av meg som har "litt stor mage" uten å være gravid opplevde dette: Lille Tonje på nesten 3 har en mamma som er høygravid. Tonje sitter ved siden av min venninne og ser på venninens mage. Plutselig drar hun opp genseren til min venninne, smiler stort og sier: "Har du lillesøster i maven din å???"
Gjest mymlen Skrevet 19. mars 2002 #4 Skrevet 19. mars 2002 Min sønn på 4 år og jeg satt i bilen på vei til barnehagen. Jeg hadde forklart at i morgen skulle han få besøke sin farmor. Han ble veldig glad, men også veldig bestemt på at farmor skulle hente han i b.hagen i dag, ikke i morgen. Jeg prøvde å forklare han at farmor ikke kunne hente han i dag, men kom i morgen....men ingenting hjalp, Tilslutt ble gutten min irritert og ropte til meg "jeg skal bli hentet i b.hagen av farmor i dag, ELLERS SMELLER JEG..."12
Michelle Skrevet 20. mars 2002 #5 Skrevet 20. mars 2002 Mye rart som kommer fra barn,hihi! Jeg og min nevø på fire år var ute og kjørte i bil.Da vi passerer kirkegården peker han bort og sier " Der er det farfar har leilighet." Så var det lillebroren min som spørte så søtt: "Når nissen kommer,må alle ha maske på seg da?" Jeg hadde akuratt kommet hjem fra sykehuset etter fødselen,og lillebror(5) var på besøk.Jeg tok meg en dusj,og når jeg kom ut så stod han der,kikket forundret på meg og sa "Du ser ut akuratt som en ku",og gjett om det var ei som fikk gang i slankinga då ja. Ja,de sier så mye rart og koselig 12
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2002 #6 Skrevet 20. mars 2002 Har en litt morsom en jeg også... En dag pratet jeg og min 3,5 år gamle datter om å spørre om ting en lurte på. Jeg sa at det var den beste måten å lære på. Da kom det raskt svar at hun kunne alt hun så det var ikke noe å spørre om. Du trenger ikke begynne på skolen du da, sa jeg, for der skal du jo lære alt mulig.... Etter en kort tenkepause kom det: Jeg kan jo lære å spille fotball - for det kan jeg ikke...... Hilsen Snupperella
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2002 #7 Skrevet 20. mars 2002 mye rart som kommer fra de små håpefulle Den minste sønnen min på 5 år var i dusjen alene mens jeg holdt på med andre ting på utsiden av døra.Nå har han 2 eldre brødre på 13 og 7 år og er veldig opptatt av det å bli større. Så sitter han der og plutselig så kommer det"mamma jeg er blitt mann! Mor stusser litt og sier"jahaja?" "joda mamma,for jeg har fått hår på det under tissen-og kanskje i ørene også". Eldstegutten var bare 3 år og vi snakket om å flytte,da han kryper opp i pappas fang og sitter der med ett litt undrende blikk,hvor han deretter utbryter"hvordan skal vi få med oss hele huset"...og da var det ikke innboet han tenkte på...
Freetime Skrevet 20. mars 2002 #8 Skrevet 20. mars 2002 Ramla ut og ble anonym isted jeg og det var ikke meningen:) Det min lille håpefulle satt i dusjen og filosoferte over kroppens mange undere Klem fra Freetime
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #10 Skrevet 27. april 2021 Ja, til og med 19 år senere.. Anonymkode: 375f4...d1b 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #11 Skrevet 28. april 2021 Stedatter var seks da jeg og faren giftet oss. Et par måneder før bryllupet spurte hun meg: -Er du sikker på at du skal gifte deg med pappa? -Ja, svarer jeg. - Synes du ikke det er lurt? -Nei. Det betyr at man skal være i lag bestandig, og det er veldig lenge. Vi giftet oss Stesønn var fire da vi lagde pepperkakehus og han lagde to figurer han satt på utsiden av det. Etter at han hadde beundret verket, så sa han: Det der er deg og pappa. Pappa er kaka og du er glasuren. Gjett om faren har fått høre det ofte 😄 Den samme stesønnen forskrekket meg litt rett etter at jeg og faren var blitt sammen. Han var tre da og krøp opp på fanget mitt og var veldig alvorlig. Så sa han: Jeg drømte om deg og så ønsket jeg at du var her. Og nå er du her. Anonymkode: a040c...f41 5
Villafina Skrevet 28. april 2021 #12 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han var tre da og krøp opp på fanget mitt og var veldig alvorlig. Så sa han: Jeg drømte om deg og så ønsket jeg at du var her. Og nå er du her. Nå får jeg tårer i øynene 🥺 Noe så nydelig sagt❤️ 10
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #13 Skrevet 28. april 2021 Sagt av min veninnes sønn på 3 år til meg: du har store pupper du,.og du har ikke ingen baby, og så så han litt undrende ut. Han hadde nok blitt fortalt at det er melk i dem når man har baby og da blir de store 😄 Anonymkode: 94c78...c36
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #14 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Sagt av min veninnes sønn på 3 år til meg: du har store pupper du,.og du har ikke ingen baby, og så så han litt undrende ut. Han hadde nok blitt fortalt at det er melk i dem når man har baby og da blir de store 😄 Anonymkode: 94c78...c36 hehehe Datteren min på 3 hadde gått bort til nye kjæresten til pappa og sagt at "mamman min har større pupper enn du har" Anonymkode: b4ee4...dde
Kenelz Skrevet 29. april 2021 #15 Skrevet 29. april 2021 (endret) On 3/20/2002 at 1:15 AM, Michelle said: Mye rart som kommer fra barn,hihi! Så var det lillebroren min som spørte så søtt: "Når nissen kommer,må alle ha maske på seg da?" /Forum/images/smiles/icon_smile.gif12 Skummelt! 20.mars 2002!! 🤣 Vi blir definitivt bruke maske i år når nissen kommer på besøk! Synsk lillebror. 😂 Endret 29. april 2021 av Kenelz
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #16 Skrevet 29. april 2021 Kenelz skrev (10 timer siden): Skummelt! 20.mars 2002!! 🤣 Vi blir definitivt bruke maske i år når nissen kommer på besøk! Synsk lillebror. 😂 hehehe ja, det har du jaggu rett i Anonymkode: b4ee4...dde
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #17 Skrevet 29. april 2021 Håper denne tråden våkner skikkelig til livet igjen! ELSKER gullkorn fra barn. Min egen snakker ikke så mye ennå, så jeg lever gjennom tantebarn. Denne kom fra tantebarn (4 år): Hun ville ikke sove med moren da de to var på besøk. Jeg hadde bare ett gjesterom og moren hadde sagt på forhånd at de fint samsov ennå. Etter kveldsstell var dette altså helt uaktuelt. Etter litt fortvilelse spurte søster «men hva skal vi gjøre da, skal mamma sove med tante og «Geir» (min mann)? Da kom et kontant fra jenta «NEI! BARE pappa har lov å sove med mamma» 🤭 Anonymkode: 40276...b78 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #18 Skrevet 30. april 2021 Stesønn tok opp en seigmann og en dame fra godteskåla: "Dette er deg, og dette er pappa." Og så førte han de to mot hverandre, og laget kysselyder. En annen gang syntes han at jeg og pappaen måtte slutte å være kjærester, for vi måtte slutte å nusse. Da forklarer jeg at om vi ikke er kjærester, kan jeg heller ikke være så mye sammen med dem og bo med dem. Da kommer det: "Da må dere bare fortsette å være kjærester, da, og så må jeg si æsj når dere nusser." Anonymkode: a6118...eb4 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #19 Skrevet 4. september 2021 Jeg var i en skobutikk og skulle akkurat til å finne meg noen sko jeg skulle prøve, da kom det fra et barn, ikke ta de skoene for de skal mamma ha! Mammaen sa at det var sikkert flere par, men barnet sa nei vi skal ha de der! Anonymkode: 94c78...c36 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #20 Skrevet 4. september 2021 Vi snakket om påske, og guttungen spør: "Er det bursdagen til kyllingene?". Anonymkode: a6118...eb4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå