Gå til innhold

Delfin-lister


Gjest LilSweetie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Malina
Men kanskje det er en effektiv slankekur?  :ironi:

Nå ble jeg kvalm.

...kanskje jeg må slutte å fjåse i andres dagbøker også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Vi bidrar jo bare til at det blir flere sider her :) Og synes ikke du det er koselig at vi er innom da, LilSweetie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilSweetie

What?! Ikke slutte å fjåse, nei! :frustrert:

Forlanger at dere blir her og fjåser :ler:

Var faktisk noen som ringte meg på jobb, så ble borte et øyeblikk ;)

Snart ferdig, yeah!

(velger å overse pølsespisingen i stillhet, da det var kvalmt :spy::ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
What?! Ikke slutte å fjåse, nei! :frustrert:

Forlanger at dere blir her og fjåser :ler:

Var faktisk noen som ringte meg på jobb, så ble borte et øyeblikk ;)

Snart ferdig, yeah!

(velger å overse pølsespisingen i stillhet, da det var kvalmt :spy::ler: )

:ler:

Nå sitter jeg og humrer for meg selv på det gudsforlatte sentralbordet. Bare 10 minutter igjen til jeg kan kjøpe potetgull og blad... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilSweetie
:ler:

Nå sitter jeg og humrer for meg selv på det gudsforlatte sentralbordet. Bare 10 minutter igjen til jeg kan kjøpe potetgull og blad... :sjarmor:

Yeah!

Jeg også, skal gå på café og lese og vente på venninnen min som slutter på jobb senere enn meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *kosejoker*
Yeah!

Jeg også, skal gå på café og lese og vente på venninnen min som slutter på jobb senere enn meg

Høres bra ut. Har du planer for resten av kvelden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

Ok da, skal ikke slutte med fjåsingen. ;)

Jeg skulle med glede vært her og fjåset videre,men jeg må stikke....pliktene kaller! Takker for praten :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilSweetie
Ok da, skal ikke slutte med fjåsingen.  ;)

Jeg skulle med glede vært her og fjåset videre,men jeg må stikke....pliktene kaller! Takker for praten :bukke:

:vinke:

Ha en supertopp dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
Jepp, Pirates of the Caribbean også :-D

Ser ut til at det blir en bra dag til :)

Den er bra! Men selvfølgelig, Johnny Depp er jo der.. :sjarmor:

Ok da, skal ikke slutte med fjåsingen.  ;)

Jeg skulle med glede vært her og fjåset videre,men jeg må stikke....pliktene kaller! Takker for praten :bukke:

:vinke::klem:

Dere gjøre noe hyggelig i dag?

Får besøk av søsteren min. Så, etter at jeg har spist potetgull til det tyter ut av ørene mine, så må jeg prøve å trene. Ehm.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LilSweetie

:vinke: God morgen!

Så Pirates of the Caribbean 2 i går. Ingen bra film. For mye kryp og slim og ekle ting og spesialeffekter. For lite samhandling mellom karakterene, utvikling og manus.

Ikke engang Johnny Depp var på sitt beste. Hverken skuespillermessig eller sexy. Tror dog ikke at det var hans skyld, men manuset som gjorde rollen mye mer endimensjonal enn den var i eneren.

Men da han og Elizabeth krangler i båten og hinter om at de egentlig vil ha sex med hverandre, da var han sexy. Kunne kommet der jeg satt.

Og hva skjedde egentlig med slutten?? For det første er det elendig med filmer som ikke har noen slutt, men i stedet varmer opp til neste planlagte film. I tillegg, hvorfor ville Elizabeth og Will så gjerne redde Jack når Elizabeth visste at han ikke hadde ofret seg, og Will hadde sett at han klina med dama hans (uten oppklaring)? Vel var det litt gruppepress i den hytta, men likevel...

Snøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
:vinke: God morgen!

Så Pirates of the Caribbean 2 i går. Ingen bra film. For mye kryp og slim og ekle ting og spesialeffekter. For lite samhandling mellom karakterene, utvikling og manus.

Ikke engang Johnny Depp var på sitt beste. Hverken skuespillermessig eller sexy. Tror dog ikke at det var hans skyld, men manuset som gjorde rollen mye mer endimensjonal enn den var i eneren.

Men da han og Elizabeth krangler i båten og hinter om at de egentlig vil ha sex med hverandre, da var han sexy. Kunne kommet der jeg satt.

Og hva skjedde egentlig med slutten?? For det første er det elendig med filmer som ikke har noen slutt, men i stedet varmer opp til neste planlagte film. I tillegg, hvorfor ville Elizabeth og Will så gjerne redde Jack når Elizabeth visste at han ikke hadde ofret seg, og Will hadde sett at han klina med dama hans (uten oppklaring)? Vel var det litt gruppepress i den hytta, men likevel...

Snøft.

:ler: Og for en kveld vi har hatt :ironi:;)

Jeg er enig, jeg HATET slutten. Det er mer gøy hvis det "plutselig" kommer en eventuell oppfølger. Enten det, eller så måtte slutten ha vært mer spennende enn denne var.

Veldig enig i da de kranglet på båten. Keira Knightely er så pen synes jeg. :sjenert: Og der og da hadde jeg gitt mye for å være i hennes sted. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Hvorfor synes alle at hun Knightley er så pen, egentlig? Dagens liste inneholder damer jeg gjerne skulle hatt i nabolaget:

2) Megan Mc Cormick

3) Audhild Gregoriusdottir Rotevatn

4) Pia Tjelta

5) Emily Watson

6) Lise Karlsnes

7) Gunhild Sundli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilSweetie

Keira Knightly er helt utrolig pen! Jeg tror faktisk ikke det går an å bli penere.

Veldig enig med deg, kvinnegud, på Pia Tjelta. Og ser også Lise Karlsnes og Gunhild Sundli. Men hvem er Megan Mc Cormick?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...