Gjest LilSweetie Skrevet 8. august 2006 #262 Skrevet 8. august 2006 Svensker, ja 1) Tage Erlander 2) Cornelis Vreeswick 3) Bjørn Afzelius (FØR Tusen bitar, for ordens skyld) 4) Resten av Hoola bandoola band 5) ABBA 6) Henning Mankell ← Topp liste! Henning Mankell og jeg er ikke veldig close, men kan skrive under på resten av listen din!
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. august 2006 #263 Skrevet 8. august 2006 Topp liste! Henning Mankell og jeg er ikke veldig close, men kan skrive under på resten av listen din! ← ..Meant to be?...
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. august 2006 #267 Skrevet 8. august 2006 Offkårz ← Du er ikke helt god du Har du en hatt en fin morgen hittil?
Gjest LilSweetie Skrevet 8. august 2006 #268 Skrevet 8. august 2006 Jepp, sitter nå her på jobb og diller. Litt usikkert om jeg får reddet verden i dag, dog.
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. august 2006 #269 Skrevet 8. august 2006 Må du redde verden i jobben du har da?
Gjest LilSweetie Skrevet 8. august 2006 #270 Skrevet 8. august 2006 Neida, så det blir nok en godkjent arbeidsdag uansett
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. august 2006 #271 Skrevet 8. august 2006 Jeg trodde du var partneren til Supermann jeg nå.
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2006 #273 Skrevet 8. august 2006 Jeg trodde du var partneren til Supermann jeg nå. ← Det er jo LoisLane, men hun har skiftet nick til Hedda Gabler og slått seg sammen med Ibsen i stedet. Heia Brand!
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. august 2006 #274 Skrevet 8. august 2006 Det er jo LoisLane, men hun har skiftet nick til Hedda Gabler og slått seg sammen med Ibsen i stedet. Heia Brand! ← Det er ikke den ting du ikke vet. Nå hører jeg på sangen: Baby, let's have SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEX!
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2006 #275 Skrevet 8. august 2006 Nå hører jeg på sangen: Baby, let's have SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEX! ← Underlig, for her hørte jeg på den søte, gamle punklåta "Why does it hurt when I pee?"
Gjest LilSweetie Skrevet 8. august 2006 #277 Skrevet 8. august 2006 Apropo Lois Lane og Superman: Den nyeste filmen var artig nok, du får det du betaler for. Bra popkornfilm, og passe mangel på nyskaping. Men Kate Bosworth som Lois Lane? Ingen personlighet, ingen erfaring. Og hvor gammel var hun for fem år siden? 12? Det holder bare ikke. *sutrehjørnet*
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. august 2006 #278 Skrevet 8. august 2006 Underlig, for her hørte jeg på den søte, gamle punklåta "Why does it hurt when I pee?" ← Det er ikke min feil i allefall! Apropo Lois Lane og Superman: Den nyeste filmen var artig nok, du får det du betaler for. Bra popkornfilm, og passe mangel på nyskaping. Men Kate Bosworth som Lois Lane? Ingen personlighet, ingen erfaring. Og hvor gammel var hun for fem år siden? 12? Det holder bare ikke. *sutrehjørnet* ← Synes de skulle endret litt på Lois Lane og fått inn Halle Berry eller noe jeg. Super skuespiller det.
Gjest LilSweetie Skrevet 8. august 2006 #279 Skrevet 8. august 2006 Synes de skulle endret litt på Lois Lane og fått inn Halle Berry eller noe jeg. Super skuespiller det. ← Ja! Det var et godt forslag, det!
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. august 2006 #280 Skrevet 8. august 2006 Ja! Det var et godt forslag, det! ← Steven Spielberg, here I come! Eller var det Hollywood? :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå