Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #241 Del Skrevet 2. august 2006 Oslo er egentlig en liten by. Først og fremst på grunn av dem som mener at byen er så stor. Dog; den minste byen i verden med metro - det er noe å være stolt av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 4. august 2006 #242 Del Skrevet 4. august 2006 Tjooooohei Åssen er ståa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 7. august 2006 #243 Del Skrevet 7. august 2006 Nå som det faktisk har kommet delfiner inn her, skal jeg forsøke med litt (kino)dagbok også. Etter den elendig piratfilmen, prøvde jeg en gang til i helgen for å se om det gikk noe som kunne sees i sommer. Og det var det! Så Den nakne sannheten om Tristram Shandy, og det var filmen sin! Morsom og orginial. Anbefales! :-D (For de som liker litt sær britisk humor ) ← Vi elsker britisk humor Hvordan har du det, Lil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 7. august 2006 #244 Del Skrevet 7. august 2006 Hvor blir det av oppdateringer og lister? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #245 Del Skrevet 7. august 2006 Briter vi liker: 1) Monty Python 2) Beatles 3) Smith & Jones 4) Mike Flowers Pops 5) Flying Pickets Mmf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 7. august 2006 #246 Del Skrevet 7. august 2006 Legger til min egen briter vi liker: 1) Dan 2) The Streets (Mike Skinner) 3) Arctic Monkeys 4) Lee Evans 5) David Beckham (selvfølgelig.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #247 Del Skrevet 7. august 2006 Flere briter vi liker: 1) Newcastle brown ale 2) St. Brendan's 3) Highland Park 4) Glenfiddich 5) Monty Python's holy ale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 7. august 2006 #248 Del Skrevet 7. august 2006 Enda flere: 1) The Kooks 2) Stella Artoise 3) Alan Shearer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 7. august 2006 #249 Del Skrevet 7. august 2006 Oi! Jeg har "dagbok"! Og det er flere mennesker som er i den, bare ikke jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 7. august 2006 #250 Del Skrevet 7. august 2006 Ja. Skam deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 7. august 2006 #251 Del Skrevet 7. august 2006 Og enda flere bra briter: 1. Ken Livingstone 2. Stella McCartney 3. De som laget Den nakne sannheten om Tristram Shandy 4. Vivienne Westwood 5. Hugh Grant (i det overflatisk hjørnet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 7. august 2006 #252 Del Skrevet 7. august 2006 Og enda flere bra briter: 1. Ken Livingstone 2. Stella McCartney 3. De som laget Den nakne sannheten om Tristram Shandy 4. Vivienne Westwood 5. Hugh Grant (i det overflatisk hjørnet) ← :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 7. august 2006 #253 Del Skrevet 7. august 2006 I det britiske hjørnet i dag: 1. Alan Rickman 2. Shakespeare 3. J.K. Rowling 4. Philip Pullmann 5. David Attenborough Innser nå at disse listene burde ha vært sortert etter sjanger. Og at de ikke har et så feministisk preg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 7. august 2006 #254 Del Skrevet 7. august 2006 I det britiske hjørnet i dag: 1. Alan Rickman 2. Shakespeare 3. J.K. Rowling 4. Philip Pullmann 5. David Attenborough Innser nå at disse listene burde ha vært sortert etter sjanger. Og at de ikke har et så feministisk preg. ← Mulig.. Men vi liker mange briter da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 7. august 2006 #255 Del Skrevet 7. august 2006 Liste over finner jeg liker: 1. Kaurismaki 2. Kekkonnen (står respekt av å få parlamentet til å velge deg som president på livstid) 3. Ehh...ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 7. august 2006 #256 Del Skrevet 7. august 2006 Liste over finner jeg liker: 1. Kaurismaki 2. Kekkonnen (står respekt av å få parlamentet til å velge deg som president på livstid) 3. Ehh...ja... ← Liste over svensker da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 7. august 2006 #257 Del Skrevet 7. august 2006 Svensker er jo topp! :-D Det skal gå lettere, skal du se! 1. Olof Palme 2. Ingmar Bergman 3. Timbuktu 4. Lousie Ek 5. Margot Walström Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 7. august 2006 #258 Del Skrevet 7. august 2006 Gode gamle naboen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #259 Del Skrevet 7. august 2006 Svensker, ja 1) Tage Erlander 2) Cornelis Vreeswick 3) Bjørn Afzelius (FØR Tusen bitar, for ordens skyld) 4) Resten av Hoola bandoola band 5) ABBA 6) Henning Mankell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 7. august 2006 #260 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg legger til en liste over hvorfor dagen i dag er en god dag: 1. Dagen begynte med sol, men etter hvert begynte det å regne, så jeg fikk ikke dårlig samvittighet for at jeg sitter inne på jobb. 2. Jeg fikk god middag. 3. Jeg har hittil ikke begynt å gråte pga D i dag. 4. Arbeidskollegaene mine sa at jeg hadde blitt brun og økte selvfølelsen min med mange hakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå