Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2006 #281 Del Skrevet 8. august 2006 Steven Spielberg, here I come! ← Jeg trodde det var Dan han het... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. august 2006 #282 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg trodde det var Dan han het... ← Han har ikke fått meg til å komme på en stund. Ehm, jeg mener... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 8. august 2006 #283 Del Skrevet 8. august 2006 Tenk at min svensk-liste bare ble oversett helt og totalt. *snurt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. august 2006 #284 Del Skrevet 8. august 2006 liste og liste.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 8. august 2006 #285 Del Skrevet 8. august 2006 Tenk at min svensk-liste bare ble oversett helt og totalt. *snurt* ← Oh no! Ikke meningen! Lisa Ekdahl var den andre CDen jeg fikk, var veldig stolt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 8. august 2006 #286 Del Skrevet 8. august 2006 Herregud, jeg er på 10. plass på listen over de som har postet mest i dag. Skjønner ikke hvordan det skjedde. Jeezus. Må finne på noe annet. (Hvor er de 58 postene, liksom??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. august 2006 #287 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg har ikke skrevet 300 innlegg i dag.. Kanskje 150, men ikke 300. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2006 #288 Del Skrevet 8. august 2006 Gjør som meg; jeg skriver stort sett korte og dumme innlegg. Man kommer høyt opp på listen med sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. august 2006 #289 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg visste ikke det var en sånn liste før i går jeg. Vet alle det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 8. august 2006 #290 Del Skrevet 8. august 2006 Gjør som meg; jeg skriver stort sett korte og dumme innlegg. Man kommer høyt opp på listen med sånt. ← Jepp. Jeg blir provosert over de som skriver lange grundige innlegg og ikke skjønner at det er om å gjøre å komme på listen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 8. august 2006 #291 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg visste ikke det var en sånn liste før i går jeg. Vet alle det? ← Det er derfor vi er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 8. august 2006 #292 Del Skrevet 8. august 2006 Yeah! Ny datamaskin! Fornøydfornøydfornøyd! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. august 2006 #293 Del Skrevet 8. august 2006 Det er derfor vi er her. ← Yeah! Ny datamaskin! Fornøydfornøydfornøyd! :-D ← Så heldig du er! Jeg er ikke misfornøyd med min egen heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 8. august 2006 #294 Del Skrevet 8. august 2006 Kveldens spørsmål: Hvordan kan hofter lyve? Nå går jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. august 2006 #295 Del Skrevet 8. august 2006 Hvis de ehm. Vrikker mot det uten at de vil det, for da later de som noe annet og da lyver de! Eller?... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 9. august 2006 #296 Del Skrevet 9. august 2006 Hvis de ehm. Vrikker mot det uten at de vil det, for da later de som noe annet og da lyver de! Eller?... :klø: ← Ja. Jeg tror det må være noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 9. august 2006 #297 Del Skrevet 9. august 2006 Dårlige dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 9. august 2006 #298 Del Skrevet 9. august 2006 Dårlige dagen. ← Liste over hvorfor det er den dårlige dagen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 9. august 2006 #299 Del Skrevet 9. august 2006 Takk for trøst og klem! 1. Mennesker jeg er glad i har det ikke bra 2. Jeg er veldig sliten 3. Jeg er veldig trett 4. Jeg må gjøre kjipe ting i hele dag, så får ikke slappet av noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 9. august 2006 #300 Del Skrevet 9. august 2006 Takk for trøst og klem! 1. Mennesker jeg er glad i har det ikke bra 2. Jeg er veldig sliten 3. Jeg er veldig trett 4. Jeg må gjøre kjipe ting i hele dag, så får ikke slappet av noe ← Du kan ikke gjøre alle til lags da, lille venn. Det må du huske på, for du blir bare mer sliten av å tenke på alle andre, spesielt i tilfeller hvor du kanskje ikke får gjort noe for å hjelpe. Jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men det er da i allefall et skritt i riktig retning. Når det gjelder det andre er det ikke så mye å si dessverre, men hvis du får unnagjort de kjipe tingene slipper du i allefall det i morgen? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå