Gå til innhold

Delfin-lister

Gjest LilSweetie

Anbefalte innlegg

Gjest LilSweetie
25 eller 50 %, avhengig av den etterspurte definisjonen.

Så du er mørk? ;)

Å være høyere enn meg er ikke så krevende... Kan ikke komme med en nøyaktig definisjon på hva som kvalifiserer til "høy". Som så mye annet er det en blanding av objektive mål og utstråling.

Endret av LilSweetie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
Så du er mørk? ;)

Å være høyere enn meg er ikke så krevende... Kan ikke komme med en nøyaktig definisjon på hva som kvalifiserer til "høy". Som så mye annet er det en blanding av objektive mål og utstråling.

OK, jeg er 187 høy sånn fysisk og ganske kort sånn mentalt. Du avgjør prosenten selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Å kalle dette en dagbok er å tøye begrepene ganske langt.

Det samme gjelder tittelen på hva dette nå er; ikke ett eneste innlegg har omhandlet delfiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LilSweetie

Nå som det faktisk har kommet delfiner inn her, skal jeg forsøke med litt (kino)dagbok også.

Etter den elendig piratfilmen, prøvde jeg en gang til i helgen for å se om det gikk noe som kunne sees i sommer. Og det var det! Så Den nakne sannheten om Tristram Shandy, og det var filmen sin! Morsom og orginial. Anbefales! :-D (For de som liker litt sær britisk humor :) )

Endret av LilSweetie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lenge siden jeg har vært på kino, men vi har sett en del film her hjemme. I går så vi "Walk the line", og den var helt ok. Ikke helt slik jeg forestilte meg, men mer enn bra nok.

Har du en yndlingsfilm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilSweetie

Walk the Line har jeg lyst til å se! Fikk ikke sett den på kino, og synes mye av musikken er fin, så det frister. :)

Har ikke egentlig noen yndlingsfilm... Pleier ikke å se samme filmen mer enn maks to ganger. Har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Måtte inn her å se på denne.. ehh.. dagboken. Så da må jeg være høffelig å si hei også :klaske: (dette skulle egentlig være en vinke smiley altså.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Mye av den musikken jeg trodde vi skulle få høre i filmen var ikke med, men det er ikke nødvendigvis negativt. Den burde ses.

Jeg vet ikke helt, det er så mange fantastiske filmer som jeg ikke ville vært foruten å se. "Jeux d'Enfants" er en film jeg alltid vil elske. "Pulp Fiction" er en utrolig bra film, det samme er "Taxi Driver" og "Memento". Nei, jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Det finnes så sinnsykt mange filmer som er ubeskrivelige mesterverk, jeg vet ikke hvor jeg skal starte eller stoppe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

:vinke:

Hei,hei! Da er jeg tilbake etter ferien, og gud så mye det er å lese her inne for å holde seg oppdatert! :overrasket: Jeg må jo det vettø ;)

Ha en flotters dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina
Bra ferie?

Joa, finfin ferie- om dog en smule dyr for min lommebok. :sjenert:

Men,du vet, Oslo er sikkerlig opplevelse for oss fra en liten småby her sør :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...