Gjest Malina Skrevet 7. juli 2006 #41 Del Skrevet 7. juli 2006 1. Vokse! Pyttsann...det går nok fint, skal du se! Om ikke det går helt smertefritt,blir det ihvertfall fint etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 7. juli 2006 #42 Del Skrevet 7. juli 2006 Pyttsann...det går nok fint, skal du se! Om ikke det går helt smertefritt,blir det ihvertfall fint etterpå. ← Jepp, det er det jeg satser på! Også slipper jeg alt det hårfjerningskremstyret.... Men har ikke gjort det før, så litt skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2006 #43 Del Skrevet 7. juli 2006 Men herregud da! Med tilstrekkelig altitude kan da ikke litt voksesmerter være noe problem! (alternativ helgeklem) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 7. juli 2006 #44 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Men herregud da! Med tilstrekkelig altitude kan da ikke litt voksesmerter være noe problem! (alternativ helgeklem) ← Når det som vokser blir revet opp med roten, så! God helg! Endret 7. juli 2006 av LilSweetie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2006 #45 Del Skrevet 7. juli 2006 :fnis: Såpass forsto til og med jeg. Men altså: Heia Brasil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. juli 2006 #46 Del Skrevet 10. juli 2006 Ble det for mye feiring av voksingen, siden du plutselig datt langt ned på side 2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 10. juli 2006 #47 Del Skrevet 10. juli 2006 Jepp. Så takk for at du redder meg opp nok en gang! Brasil ble litt for skummelt første gang.... Selv om det ikke var så som jeg hadde trodd! Tror jeg lett kan la meg rive med, og gå for sydelige strøk og frisyrer neste gang! *føler meg tøff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 10. juli 2006 #48 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg skal vokse i morgen. Har fast voksedame på hudpleiestedet. Pleier å ta bikinikanten, og sist jeg var det begynte vi å snakke om Brasil. Jeg trodde ikke hun gjorde det, så jeg spurte - "nei, jeg har aldri gjort det før, men vi kan jo prøve?" var svaret. Kanskje ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 10. juli 2006 #49 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg skal vokse i morgen. Har fast voksedame på hudpleiestedet. Pleier å ta bikinikanten, og sist jeg var det begynte vi å snakke om Brasil. Jeg trodde ikke hun gjorde det, så jeg spurte - "nei, jeg har aldri gjort det før, men vi kan jo prøve?" var svaret. Kanskje ikke ← Jeg har litt lyst. Tror det blir fint. Men at det gjør veeeldig vondt. Går over med en gang, da, så kanskje....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 10. juli 2006 #50 Del Skrevet 10. juli 2006 God Morgen *kremt* Hatt ei fin helg? Jeg tar regelmessig brasilian wax hos hudpleier. Mye lettere å få gjort det der enn hvis jeg styrer selv...synes til og med det er mindre vondt fordi hun gjør det så fort. Men den smerten som er rett etterpå er intens! Jeg felte noen tårer de første gangene. Men det er SÅ verdt det! Jeg synes smerten går fort over,men huden kan være litt øm og nuppete det første døgnet. Det er veldig greit, for man kan selv velge man ønsker å ta bort... Etterpå er man hårfri og myk i flere uker! Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 10. juli 2006 #51 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg vil, jeg vil! Blir nok det neste gang, ja.... Har ellers hatt en fin helg! Ikke gjort så mye, men det er nå heller ikke nødvendig en helg i juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 11. juli 2006 #52 Del Skrevet 11. juli 2006 Hvor lenge er det til du har ferie da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 11. juli 2006 #53 Del Skrevet 11. juli 2006 Hvor lenge er det til du har ferie da? ← Har ikke ferie Hadde en uke i Hellas før jeg begynte å sommerjobbe, det var bra Men nå er det bare jobb... Ikke for det, jobben min er bra og stressfri, så jeg lider ingen nød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 18. juli 2006 #54 Del Skrevet 18. juli 2006 Dagens oppdagelse: Noe av det beste som finnes er å føle seg elsket selv når man har vært vanskelig og kanskje ikke har fortjent det aller mest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 19. juli 2006 #55 Del Skrevet 19. juli 2006 Dagens oppdagelse: Noe av det beste som finnes er å føle seg elsket selv når man har vært vanskelig og kanskje ikke har fortjent det aller mest! ← Det er jeg helt enig i. Lite er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 25. juli 2006 #56 Del Skrevet 25. juli 2006 Nå skriver jeg et innlegg her for å løfte dagboken opp på side en, så Kvinneguden slipper å gjøre det. Ellers ingen grunn. Greier ikke å komme på noen liste en gang. Det MÅ bli noe å gjøre på jobben min snart. Jaja, får gå og lage te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 25. juli 2006 #57 Del Skrevet 25. juli 2006 Hvis jeg begynte å gjøre husarbeid, kunne dette kanskje blitt en husarbeidsdagbok... Men nei, det er ikke verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #58 Del Skrevet 25. juli 2006 Nå skriver jeg et innlegg her for å løfte dagboken opp på side en, så Kvinneguden slipper å gjøre det. ← Pokker, da har jeg ingen unnskyldning for å legge igjen spor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2006 #59 Del Skrevet 26. juli 2006 5 gode grunner til å jobbe i dette været: (nei) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 26. juli 2006 #60 Del Skrevet 26. juli 2006 Hjelpe Kvinneguden, nå: 1. Det er nesten ingen andre som jobber nå, med andre ord ca ingenting å gjøre. Så kan dille i stedet for å stresse. 2. Man har ferie i august når andre jobber. Skal benytte anledningen til å være ordentlig med på studentfestivalen. 3. Disse pengene (Litt slitsomt at du skrev 5 grunner i stedet for 3) 4. Man får følelsen av å ha fri og jobbe på en gang. Resten av året er det så mye å gjøre at selv med jobb virker det som sommerferie når man har fri etter klokken fire hver dag, og alle helger. 5. Har ikke vært så godt oppdatert på nettavisenes "nyheter" på år og dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå