Gå til innhold

Når skal kirkeprogram og bodplan være ferdige?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mary77bgo_*
Skrevet

Vi gifter oss den 22. juli og lurer på når bordplan og kirkeprogram bør være klare? Vi bor ikke i hjembyen der vi skal gifte oss og kunne tenkt oss å gjort alt ferdig før vi dro sørover, men jeg er litt redd for at det vil oppstå endringer som vi ikke vil få inn i kirkeprogram eller bordplan når alt er printet ut! Noen som har noen gode tips til å løse dette problemet? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kirkeprogram må vel gå an å printe opp. Bordsetting tror jeg er lurt å vente med, nesten til et par dager før... Da min venninne giftet seg fikk hun et par avbud dagen før, og måtte endre hele bordsittingen. Mitt tips er å lage et ferdig utkast på data, som det er enkelt å endre helt på slutten.

Vi skal også ha sanghefte med meny osv til bordet, men jeg lurer på når det kan være ferdig? Det er jo ikke sikkert alle som skriver sanger til oss er ferdige så lenge på forhånd.. og vi vil helst ha alt i heftet og ikke på løse ark...

Gjest Gjest
Skrevet

Vi sendte kirkeprogrammet vårt på mail til presten, slik at hun kunne godkjenne det før vi trykte det opp. Dette gjorde vi ca 1 mnd før bryllupet.

Sangene trykte vi siste uken, vi satt en frist til de som vi visste ville skrive sanger. Fordi "pynten" på sangheftet var veldig enkel, satt jeg og svigermor torsdag kveld og satt sammen alle heftene (90 stk).

Det kommer veldig an på hvor mye "dill" dere skal ha på sangheftet o.l. som avhenger av hvor lang tid i forveien dere må trykke sangheftet, og også hvor mye hjelp dere får/vil ha til å sette det sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...