Gå til innhold

Hva skal du bruke skattepengene til?


Ephemera

Anbefalte innlegg

Alle venter på skattepengene! Hva skal du bruke dine til?

Mine skal inn på sparekontoen i første omgang, så tapper jeg litt derfra etter hvert :) Jeg skal altså ikke bruke dem på noe spesielt. Men jeg gleder meg likevel veldig til de kommer på kontoen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal bruke dem på sydentur for jentungen og meg. Vi reiser med en annen venninde og hennes datter til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg skal bruke pengene til betaling av studielånet mitt mens jeg er i permisjon jeg - får tilbake så jeg har til to avdrag.

Og så har jeg unna meg en ny mobiltelefon nå - siden jeg skulle få litt ekstra penger på konto nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest iskrem
Alle venter på skattepengene! Hva skal du bruke dine til?

Mine skal inn på sparekontoen i første omgang, så tapper jeg litt derfra etter hvert :) Jeg skal altså ikke bruke dem på noe spesielt. Men jeg gleder meg likevel veldig til de kommer på kontoen :)

:ler: Den tappingen fra kontoen vil gå rimelig fort for min del, det var ikke store beløpet jeg fikk igjen. Men alle monner drar, moro bare å få igjen noen kroner. I motsetning til i fjor hvor jeg måtte betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Alle venter på skattepengene! Hva skal du bruke dine til?

Mine skal inn på sparekontoen i første omgang, så tapper jeg litt derfra etter hvert :) Jeg skal altså ikke bruke dem på noe spesielt. Men jeg gleder meg likevel veldig til de kommer på kontoen :)

JEg fikk tilbake temmelig mye.

Men litt av det skal brukes på å bleke tenner. Man skal da gifte seg om halvannen uke mp vite. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...