Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 hallo! jeg fikk et lite problem; satt og skulle skrive men plutselig kommer det opp en boks som sier jeg har aktivert filtertaster eller noe slik fordi jeg hadde holdt den i åtte sek dette gjør at jeg ikke får skrevet komma eller punktum men kolon kommer i stedet og ikke skrevet tallene for hvis jeg f eks skal ha åtte tallet kommer det parantes hvordan får jeg dette til det normale igjen?!^
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 har prøvd ; og så klikket avbryt; men som du ser her det kommer kolon og ikke punktum:::
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Slik aktiverer du Filtertaster: Filtertaster er en tastaturfunksjon som gir beskjed til tastaturet om å ignorere lette eller gjentatte tastetrykk. Ved hjelp av Filtertaster kan du også redusere hastigheten for hvor fort en tast gjentas når den holdes nede. Åpne Tilgjengelighetsalternativer. Merk av for Bruk Filtertaster i kategorien Tastatur under Filtertaster. Hvis du vil deaktivere Filtertaster, fjerner du merket for Bruk Filtertaster.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 prøvd dette også; men er fremdeles likt blir jo også store bokstaver når jeg ikke har på caps lock; virkelig irriterende dette
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 Løste problemet enkelt og greit:) Startet pc`en om igjen:) yes:)
Mettem Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 jeg har samme problem akkurat nå ! gash; ingenting funker: og nei; det hjelper ikke å fjerne haken på "bruk filtertaster": har også startet masiknen på nytt igjen:::
Gjest niomi Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 Sette maskinen tilbake til et tidspunkt hvor det funket riktig?
Gjest Dansker Skrevet 23. oktober 2008 #9 Skrevet 23. oktober 2008 Sette maskinen tilbake til et tidspunkt hvor det funket riktig? Hej Jeg har også haft samme problem. Fandt dog en løsning. Tast [Fn], den blå funktionstast ved siden af Ctrl, samtidig med [NumLk]. Altså tast Fn + NumLk på samme tid. Håber andre kan bruge dette råd. :gjeiper: Hilsen Danskeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå