Pepita Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Vurderer å kjøpe noe babyutstyr i Sverige. Men hvordan blir dette ved feil eller mangler? Må jeg da til Sverige for å få reparert/evt. nytt?
Gjest moko Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Noen få produsenter tillater at du kontakter deres hovedkontor i det landet du befinner deg, uansett hvor varen er kjøpt. Men i de fleste tilfeller må du nok belage deg på at eventuell reklamasjon må skje der hvor du kjøpte utstyret ja.
Krista83 Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Norge har en av verden beste garanti og reklamasjons "system", nåe du kjøper noe i et annet land, så vil jeg tro du ikke har de samme rettighetene på varen som om du hadde kjøpt den i Norge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå