Thomasine Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Har kjøpt meg en brukt mobil. Vedkommende jeg kjøpte mobilen av har ikke slettet noe... Der var det mange telefonnumre, bilder, avtaler, meldinger... Forferdelig kjedelig og uinteressant for meg... Men jeg klarer ikke slette dette? Står at jeg må ha passord? Det gjelder en Samsung 330 telefon. Noen som har tips til hvordan slette uten passord? Eller går det ikke? Og jeg har bedt om å få passordet, men får ikke svar...
abelille Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Trolig et standardpassord som ikke er forandret. Sjekk brukerhåndboka (eller les den på nettet) (Tror samsung har standard "00000000" som kode, men er ikke sikker) Endret 21. juni 2006 av abelille
Thomasine Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2006 Brukerhåndbok fikk jeg ikke... Vet du hvor jeg evt kan finne den på nettet? Forresten var ikke 8 x 0 riktig passord...
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Så teit å kjøpe en brukt mobil da. Ville ikke jeg gjort. Er jo mange nye tlf.å få kjøpt for en rimelig penge.
Thomasine Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2006 Så teit å kjøpe en brukt mobil da. Ville ikke jeg gjort. Er jo mange nye tlf.å få kjøpt for en rimelig penge. ← Det ville jeg... Har ikke noe problem med det. Ville ikke ha de rimelige - ville ha denne...
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #7 Skrevet 21. juni 2006 Vel.. Jeg fikk kjøpt samme mobil for 1kr.bare ved å fornye/videreføre abonnementet.
Thomasine Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2006 Les om du finner noe her. ← Du er en knupp, who ever you are...
Thomasine Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2006 Vel.. Jeg fikk kjøpt samme mobil for 1kr.bare ved å fornye/videreføre abonnementet. ← Gratulerer!
Thomasine Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #10 Skrevet 21. juni 2006 Manualen er nå skumlest - og får jeg ikke tak i vedkommende og passordet - hva gjør jeg da? Hvor kan jeg levere for å få restilt hele "greia" og hva koster evt. det? Og hvor lang tid kan det ta? :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå