Gå til innhold

send musikk fra windows gjennom msn

Fremhevede innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

noen som kan hjelpe ?

hvordna sende musikk fra windows gjennom msn?

får det til på alle andre musikk programmer men ikke på windows......

hjelp trenges

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

:klø: Skal du sende musikk til andre eller vise hva du spiller selv?

Gjest gjesta
Skrevet
:klø: Skal du sende musikk til andre eller vise hva du spiller selv?

sende til andre...... :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet

Kan du ikke bare sende de som en fil da?

Skrevet

Var det ikke sånn at mp3 er virus i følge M$ da..?

Hvis begge gidder å oppgradere til Live Messenger så er det kommet en kul feature som Sharing Folders.

Der er rett og slett en mappe på harddsiken din som du ka putte ting i. Når du lagrer noe i din mappe lastes det automatisk opp i en tilsvaende mappe for kontakten som er tilknyttet mappen. Det fungerer likt andre veien. Dette er en veldig enkel måte å dele filer på.

Det fungerer faktisk som en primitiv backup også. Jeg reinstallerte etter å ha delt noen filer, og så fort jeg opprettet en sharing folder med samme kontakt igjen dukket de gamle filene opp hos meg :)

Skrevet (endret)
Var det ikke sånn at mp3 er virus i følge M$ da..?

Hvis begge gidder å oppgradere til Live Messenger så er det kommet en kul feature som Sharing Folders.

Der er rett og slett en mappe på harddsiken din som du ka putte ting i. Når du lagrer noe i din mappe lastes det automatisk opp i en tilsvaende mappe for kontakten som er tilknyttet mappen. Det fungerer likt andre veien. Dette er en veldig enkel måte å dele filer på.

Det fungerer faktisk som en primitiv backup også. Jeg reinstallerte etter å ha delt noen filer, og så fort jeg opprettet en sharing folder med samme kontakt igjen dukket de gamle filene opp hos meg :)

Verken MSN Messenger, Windows Messenger eller Messenger Live betrakter MP3 som virus. Du kan enkelt og greit åpne samtalevinduet til den du vil sende musikkfilen til, og dra filene fra utforskeren og over til samtalevinduet. Det er mulig at Windows (XP med SP2) vil blokkere på mottakersiden for AVSPILLING direkte, men dette løses enkelt og greit ved at mottakeren går inn på "Mine dokumenter\Mine mottatte filer\[brukernavn]" og starter avspilling derfra.

Dersom Messenger-klienten er satt opp til å kjøre virussøk ved mottak av filer, så er det jo antivirusprogrammet som stopper en eventuelt infisert fil, ikke Windows.

mvh

Endret av finnslarken
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg pleier bare å trykke på "send filer" i samtalefirkanten jeg...

Skrevet

Nettopp fryspulver - så vil en rute dukke opp - man velger mappe (f.eks mp3's) klikker på sangen som skal sendes og vips....så sendes den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...