Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Trodde man måtte lade mobilen så lenge jeg. Har da måttet det før. Står i bruksanvisninga at når telefonen er ladet opp (batteri-ikonet slutter å blinke),så kobler du laderen fra stikkontakten. Trenger man ikke å lade den så lenge lenger da,eller er det lurt å gjøre det?
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Med de batteriene mobiler nå til dags bruker, så trenger man ikke lade så lenge nei.
enden Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Her finner du en enkel og oversiktlig guide om (mobil) batterier: http://www.amobil.no/guider/maskinvare/unn...rifellene-/5117
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå