Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Aaahh...jeg blir alltid så nervøs på jobbintervju. Har alltid forberedt meg super godt, men glemmer alt og svarer helt annerledes enn jeg hadde planlagt på forhånd. Noen som har noen tips til hva man kan gjøre for å unngå dette?
Hottentotten Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Bare tenk positivt så går dette bra! Det verste som kan skje er at du ikke blir tilbudt jobben, men jeg regner med at du klarer dette fint uansett. Jeg blir også lett nervøs på jobbintervjuer, men jeg sier bare til meg sjøl at dette klarer jeg. Du kan jo også nevne i forbifarten at du er litt nervøs, men ikke gjør noe stor greie ut av det. Bare ha troa på deg sjøl! Lykke til!
Imax Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Tenk at du har alt å vinne og ingen ting å tape. I dag hadde du ikke denne jobben, så da kan jo alt bare bli bedre. Vær også bevisst på at intervjuer er et sjansespill. Hvis de ikke velger deg, så betyr ikke det at du er en dårlig kandidat, men at det kanskje er noen som oppdragsgiver opplever som mer relevant for stillingen. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå