LindaL Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Hei alle sammen,vi skal ha 2 solosanger i irken av en veldig flink dame,men har bare funnet en sang og det begynner og haste,den ene vi har er Heaven med Bryan Adams,tar imot forslag med glede!!både norske og engelske!!p forhånd,tusen takk!
Erya Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 From this moment on av Shania Twain hadde vi.. den er veeeeldig fin!
LindaL Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2006 Ja,jeg veeeet,men forloveren min og mannen hennes brukte den i fjor,så da kan vi nesten ikke bruke sen,,,dessverre..
AnLin Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Hei! Vi skal ha sangen "Come what may" fra filmen "Moulin Rouge" (Nicole Kidman og Ewan McGregor) og "Somebody" med Depeche Mode (!). De skal synges med gitar som akkompagnement i kirken. Ikke hørt demo enda, men de som skal synge er veldig flinke, så vi tror det blir bra for oss iallefall.
Wonders Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 (endret) You raise me up av norske Secret Garden.... Endret 20. juni 2006 av M.P
marsy Skrevet 21. juni 2006 #8 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Hei! Vi skal ha sangen "Come what may" fra filmen "Moulin Rouge" (Nicole Kidman og Ewan McGregor) og "Somebody" med Depeche Mode (!). De skal synges med gitar som akkompagnement i kirken. Ikke hørt demo enda, men de som skal synge er veldig flinke, så vi tror det blir bra for oss iallefall. ← veldig gode valg! hva med sade-"by your side"? veldig romantisk Endret 21. juni 2006 av marsy
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #9 Skrevet 23. juni 2006 Mitt hjerte er ditt, ditt hjerte er mitt skal vi ha i kirken, med trampeorgel, sang og saxofon... *gledeseg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå