Gå til innhold

Veldig vondt på venstre side

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har hatt vondt for å svelge, kjennes ut som om noe skjærer i halsen i lang tid nå. Har vært bra ett par dager også kommer det igjen. Mandelen ser ikke prikkete ut. Hva kan dette være? Er helt fin form ellers. Er litt bekymret. Det kan ikke være kreft f.eks?

Røyker og er 25år.

Videoannonse
Annonse
Gjest Thalassa
Skrevet

det kan være mandlene selv om du ikke ser noen "prikker" som du sier. Hvis det er vondt når du tar på dem iallefall. (hvis du greier å ta på dem uten å brekke deg da..) Hvis ikke.. da vet jeg neimen ikke. Betennelse av noe slag?

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar! :) Det er bare den ene mandelen som er vond, er det vanlig? Ved halsbetennelser ol før har jeg alltid hatt vondt i begge. Og jeg kjenner at dette ikke er noen vanlig halsbetennelse. Hmm lurer på hva dette kan være for noe rart. Kanskje best å få legen til å titte på det? Jeg har vært slik frem og tilbake i en mnd nå.

Gjest Gjest
Skrevet

Dersom det har vært slik i ca en måned er det mindre sansynlig at det er en betennelse, de har som regel kortere forløp.

Det er mange strukturer i munn og svelg som kan gi slike symptomer.

Du bør derfor gå til legen med dette.

Gjest Gjest
Skrevet
Har hatt vondt for å svelge, kjennes ut som om noe skjærer i halsen i lang tid nå. Har vært bra ett par dager også kommer det igjen. Mandelen ser ikke prikkete ut. Hva kan dette være? Er helt fin form ellers. Er litt bekymret. Det kan ikke være kreft f.eks?

Røyker og er 25år.

På halsen har vi veldig mye muskler, gikk selv veldig lenge med spente muskler på halsen, meget ubehagelig å ekkelt å svelge. Prøv å trykk litt så kanske du finner ømme punkter som evt kan være årsaken til disse plagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...