Cata Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Hjelpe seg. Nå har jeg rotet det til. Lastet ned Opera 9.0 nå i ettermiddag og da forsvant plutselig den verktøylinja der "knappene" for mail, bokmerker, notater osv. ligger. Dvs. den er der, men den ligger utenfor skjermbildet. Jeg syntes det var veldig greit å ha den i skjermbildet, jeg. Klarer forsåvidt å hente den inn igjen, men da fungerer ikke knappene sånn at jeg får opp undermenyene til f.eks. mail,så det er ikke praktisk. Dette ble verdens elendigste forklaring tror jeg, men hvis noen der ute (Skruuuuue????) skjønner forklaringen min og kan gi meg noen tips om hvordan jeg skal komme tilbake i normalt gjenge igjen så er jeg veldig takknemlig. For ordens skyld - jeg har forsøkt systemgjenoppretting men da kræsja hele Opera'en, og jeg klarer ikke finne noe i "help" som hjelper meg med akkurat denne problemstillingen. Regner med det er noe jeg selv har klart å trykke på i innstillingene som har gjort det slik, men hva...?
Cata Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #2 Skrevet 20. juni 2006 Problemet løst, men ikke spør hva jeg gjorde. Operas veier er i blant uransakelige. Jeg har visst litt igjen å lære ennå .
skrue Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Antar det er verktøylinjen for panelene du mener. Den vises normalt innenfor Opera -vinduet på venstre side. Du kan skru den av og på ved å trykke F4, eller ved å trykke på en tynn linje utenfor den. Dersom den var utenfor skjermbildet, var opera-vinduet maksimert?
Cata Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2006 Mnja, si det du. Jeg hadde den skrudd på, såpass vet jeg. Tror Operaskjermbildet var maksimert men jeg klarte da å få halt den inn av og til, men da fikk jeg ikke tak i undermenyene :klø: . Litt vanskelig å forklare når jeg ikke helt vet hva jeg gjorde.... Vel, uansett. Jeg krysset vekk alt det som kunne krysses vekk i panels og toolbars og så prøvde jeg å hente inn hele greia knapp for knapp. Da fikk jeg etterhvert orden på det igjen, -men skjønner fremdeles ikke helt hva som foregikk....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå