Gjest Coolaid Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har Nokia 6020 hos tele2. Jeg får ikke til å sende mms. Ved bruk av Mpay tjenester får jeg ikke svar fra levrandør. Detsamme gjelder når jeg vil bestille ringetoner, får ikke sms tilbake fra levrandøren. Jeg har fulgt alt oppsett fra tele2 for å kunne sende e-post, mms osv.... Noen som har noen gode ideer til å løse dette?
Sodin Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Nå tenker jeg på i forhold til Netcom. Hvilket nett bruker Tele2? Du må skille på sende og motta. Har du bare problemer med å motta? Gjelder det bare for tjenestetilbydere ... eller har du problemer med venner også? Jeg ville ha ringt til Tele2 for å høre om alt er riktig med abonnementet. Hvis de ikke kan finne noen feil ville jeg gått tilbake til forhandler. La oss da håpe at du har kjøpt fra en autorisert forhandler med utsalgssted du kan gå til ... det kan være noe feil med telefonen eller innstillingene på den.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 http://telenormobil.no/kundeservice.do Velg oppsett av mms i menyen til venstre. Tele2 bruker Telenors nett så innstillingene skal være de samme, men jeg finner ofte at det er bedre å bruke netteierens innstillinger i stedet for de som står på teleoperatørens sider.
Gjest Coolaid Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Nå tenker jeg på i forhold til Netcom. Hvilket nett bruker Tele2? Du må skille på sende og motta. Har du bare problemer med å motta? Gjelder det bare for tjenestetilbydere ... eller har du problemer med venner også? Jeg ville ha ringt til Tele2 for å høre om alt er riktig med abonnementet. Hvis de ikke kan finne noen feil ville jeg gått tilbake til forhandler. La oss da håpe at du har kjøpt fra en autorisert forhandler med utsalgssted du kan gå til ... det kan være noe feil med telefonen eller innstillingene på den. ← Det blir som jeg skrev i innlegget, ikke sende mms, ikke motta koder osv fra betalingstjenester. Når det gjelder ting og tang fra venner vet jeg ikke, men har bare mottatt animasjoner osv...... Nettet til telenor blir brukt hos tele2...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå