Cuba Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Har begynt på Cerazette. Er fortsatt på første brettet da, men har hatt småblødninger nesten hele tiden. Plagsomt! Har jo lest at man ofte enten mister mensen helt eller har konstant småblødninger. Jeg var tydeligvis ikke blant de heldige nei (som forsåvidt gjelder alle andre p-pilletyper også).. Men disse småblødningene er som oftest brunt og slimete.. Og i noen perioder om dagen får jeg "kløanfall" i inngangen til skjeden. Kjennes nesten ut som jeg har har myggestikk der, men har ikke gått naken ute Er det fler som har det sånn? Eller om det kan være noe annet?
Cuba Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2006 Mulig.. Men holder disse bivirkningene da? Har hatt brunaktig utflød/mens før og det klør bare et par ganger om dagen. Lukter ikke noe heller..
Gjest KATTAstrofe Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Blødninger er en svært vanlig bivirkning ved bruk av Cerazette, bare søk på forumet og les. Jeg blødde helt til jeg ikke gadd å bruke de mer. Kløingen din kan skyldes sopp, man får jo gjerne høyere pH-verdi "der nede" når man blør, og da trives soppen. Men ta deg for sikkerhets skyld en tur til legen?
Tusseline Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 En helt vanlig bivirkning. Utrolig mange som opplever det samme som deg. Selv går jeg også på Cerazette, var plaget med blødninger i to uker, men så forsvant det.
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Jeg hadde endel små blødninger i begynnelsen, ca fra slutten av november til begynnelsen av januar.. Å har ikke blødd noe siden det...
Gjest Turi Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Bruker også cerazette. Kan ha blødninger i 1 uke, så noen dager uten, så 1 uke til. Så går det gjerne et par måneder før neste blødning som godt kan vare bare et par dager, og så er det hele runden igjen. Litt upraktisk, men jeg liker å ta piller uten østrogen.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #8 Skrevet 20. juni 2006 Veldig vanlig det du beskriver der, men man anbefales jo gjerne å se ting an i 3-4 måneder for å se om bivirkningene gir seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå