Gå til innhold

Bør DDE ta hinte?


Tule

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix

Nei. Uansett hvor dårlig folk liker en type musikk så kødder man ikke med bremsene på bilene til folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig en helt uforsvarlig måte å si fra på ja............ ærlig talt - noen er jo helt "forskrudde i hodet". Blir jo nesten som disse fundamentalistene dette................. "du liker feil sang - derfor kan jeg drepe deg". :overrasket:

Jeg skjønner meg ikke på folk - og på folks manglende respekt for andre.

Helt forferdelig synes jeg. Håper sabotøren blir tatt - og straffet!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ha ha ha, jo, Tule, jeg synes de burde ta hintet... Nå er det NOK Rai Rai!

(Selvsagt er det helt forkastelig måte å fortelle noen på at du ikke liker musikken deres, flaks at ingen ble skadet/drept)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del kunne DDE lagt karrieren på hyllen for 10 år siden. Makan til harry musikk.

Men å kødde med bremsene var en smule dratisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er ikke fan selv. Du trenger ikke høre på om du ikke vil. Så lenge de har fans og folk som liker musikken så får de holde på i hundre år til for meg om det hadde gått an. Jeg er heller ikke fan av opera, men jeg krever ikke at det må bli slutt på det. Jeg respekterer at det er folk som liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kom igjen, da, jeg gjorde dette som en tjeneste for den norske befolkning. Og så blir dere sure? Om det faktisk hadde funka ville dere nok vært glade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siste gjest

Va bare en spøk, shø. Jeg gjorde det ikke altså! Det vakke meg!

Ble plutselig redd for at moddene skulle spore meg opp og sende purken etter meg. :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Utenpå VG sto det med stor skrift: "Vi kunne blitt drept"...

Synes det hele virker veldig pisket opp og hysterisk. Sjåføren deres lurte på hvem som hater DDE så mye at de la en tier i bremse-dingsen så den ikke skulle fungere. :forvirret:

Jeg tror ikke de som gjorde det tenkte på konsekvensene det kunne fått. Samme som når folk legger ting på togbaneskinna. Vet ikke hvorfor de gjør det, men det er nok ikke for å få toget til å spore av og forårsake personskader eller at folk dør.

Nå var det vel forresten traileren med utstyr som ble kødda med. Ikke turnèbussen som DDE oppholder seg i.

Men oppegående folk vet at man ikke skal gjøre sånt. Og det kunne gått riktig ille med sjåføren og andre folk rundt traileren så jeg håper at gjerningsmannen blir tatt og straffet.

Synes btw at DDE har en del kul musikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenpå VG sto det med stor skrift: "Vi kunne blitt drept"...

Synes det hele virker veldig pisket opp og hysterisk.

Pisket opp?

En semitrailer uten bremser og med 30 tonn utstyr er ikke noen leketøysbil akkurat. Han hadde vurdert å sende den i fjellveggen bare for å ikke ta livet av noen.

Det nesten det som er det verste her. En ting er nå at en sabotør går etter D.D.E ( helt forkastelig det også), men at de er villige til å sette alle dem traileren møter på veien i fare......

Verden har nok fått mer enn nok Rai rai, men verden har nok også fått mer enn nok svensktoppar etc. Folk må da få lov til å dra på konsert med det man liker og så lenge noen liker dem må band som D.D.E få lov til å dra på turné.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis Norge og verden hadde fått nok av DDE og Rai Rai - hvorfor dukker det opp et folkehav på konsertene deres da? :ler:

DDE har festmusikken med seg, de passer til utekonserter og de lager faktisk LIV.

At EN person (eller flere) tuklet til bremsene på turne-bussen deres vil vel ikke si at de skal ta et hint fra hele Norge og folket?

Tragisk historie forøvrig. Sånt gjør man bare ikke!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...