Gå til innhold

Lei av telefonselgere?


Gjest prestekrage

Anbefalte innlegg

Gjest prestekrage

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=120258Rett og slett genialt for alle som er skitlei telefonsalg og spørreundersøkelser...

Lagre nummerene nederst på denne siden.....

(endel telefoner gir deg også mulighet til å avvise/blokkere disse umiddelbart)

Endret med riktig link nå. Ikke lett når en sikler på kjekkasser samtidig...

Endret av prestekrage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Er det ikke greier å registere din telefon i brønnøysundregistret? Det har vi gjort og er ikke plaget med selgere eller andre foreninger som ringer.

Kjenner jeg ikke nummeret så ringer jeg aldri tilbake, er det noe viktig ringer de vel opp igjen...

Ja, jeg er litt gniten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Det kan ta inntil et halvt år før en slik registrering blir rullert inn i alles systemer (og noen driter i det og ringer lell).

Jeg må av jobbmessige årsaker ringe tilbake på alle ubesvarte samtaler... Er i tillegg veldig (ekstremt) nyskjerrig av meg... Kunne jo hende det var drømmemannen som etter langtids leting endelig hadde funnet meg!!! Blir like skuffet hver gang, men evig optimist!!

Endret av prestekrage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eks-telefonintervjuer.

Vil bare presisere at blokkeringen i Brønnøysund kun gjelder telefonsalg, IKKE spørreundersøkelser (så vær så snill å ikke bli forbanna på en telefonintervjuer for at du blir oppringt og "du har registrert deg i Brønnøysund".)

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det gjelder vel ALL uadressert reklame! Jeg sa til en dame som ringte fra Damm forlag at jeg hadde reservert meg, og da bare bablet hun videre om at jeg var veldig heeldig for hu skulle ikke selge meg noe i dag, bare gi bort...(mot at jeg seff bandt meg osv..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder vel ALL uadressert reklame! Jeg sa til en dame som ringte fra Damm forlag at jeg hadde reservert meg, og da bare bablet hun videre om at jeg var veldig heeldig for hu skulle ikke selge meg noe i dag, bare gi bort...(mot at jeg seff bandt meg osv..)

Ja slikt er utrolig irrterende!

MEN man kan som gjest sier ikke reservere seg mot spørreundersøkelser som fra Norsk Gallup o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eks-telefonintervjuer.
Ja slikt er utrolig irrterende!

MEN man kan som gjest sier ikke reservere seg mot spørreundersøkelser som fra Norsk Gallup o.l.

Nei, men man kan høflig si at man ikke deltar på undersøkelser, så blir bare samtalen avsluttet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Nei, men man kan høflig si at man ikke deltar på undersøkelser, så blir bare samtalen avsluttet. :)

Eller man kan avvise suspekte telefonnummere. Slik som de i lista. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...