Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Hva skjer m e-mail adresser som [email protected]? Hjelp meg, dette er veldig viktig for meg. Slutter de å fungere??
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 De virker, akkurat som alle andre mailadresser.
LilleBille Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Vet ikke - men alle mine kontakter fulgte hvertfall med over når jeg installerte Live Messenger (ble veldig glad da gitt...)
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 De virker, akkurat som alle andre mailadresser. ← Glemte å logge seg inn, vettu...Å er det sant?? You saved my day. Tror du folk som har en slik adresse, kommer til å forandre den? Dumt spørsmål, sikkert, men det er en laaang historie, så jeg har mine grunner for at det er viktig.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Hjelp ja. Verste crap-waren jeg har sett. Programmet er jo en eneste store reklamehoreplakat. http://gaim.sourceforge.net
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Er man NØDT til å installere den nye? Driiiit. Fungerer vel ikke på windows 98 da sikkert? Har bare det, nemlig. Takk og farvel, gode gamle messenger. Snøft!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå