Gå til innhold

Favorittlekene til deres barn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min datter er nå 4 år.

Hun har to dukker som hun aldri har intressert seg for, dukkevogn som brukes jevnlig ( ikke til dukker) og diverse andre "dukkegreier".

Hennes favorittleker har alltid vært dyr, da spesielt hester ;)

Det er ikke enkelt å handle bursdag og julegaver til henne når butikken flommer over av "typiske jenteleker" og ikke "utypiske"..

Hun har navn til hestene, tar dekken på dem osv. så på en måte er det jo som med dukker da men :sjenert:

Hennes bror på 2 år begynte derimot ikke med "gutteleker" som biler o.l. før han var nesten to år.

Det bugnet over av biler o.l., men han likte dukkene til søsteren istedet :ler:

Nå er det bil bil bil som gjelder, men han tar gjerne frem søsterens dukkevogn når han skal frakte mange biler fra et rom til et annet :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Emera
Skrevet

Datteren min er snart ni, og hun har en Miracle Baby som hun knuselsker.

Ellers har hun aldri vært så interessert i barbiedukker, bratz og lignende. Hun ville gjerne ha Bratz fordi de er populære. Men hun leker aldri med dem.

Skrevet

Jenta mi er og veldig glad i hester.

Hun ble 5 år i går.

Hun har da masse my little pony, flere hester til barbie og bratz.

Hun har masse barbie, hun har to baby born og en baby annabell og 2 vogner til disse og masse klær og div. Og nå nylig har bratz blitt stort, så hun fikk 2 dukker i bursdagsgave.

Hun leker med alt dette, hun har og en del brio togbane og dette blir det alltid lekt med når hun har besøk av veninnene.

Jeg synes det går veldig i perioder hva som er populært og leke med, nå er bratz det store, fordi en jente i barnehagen hadde hatt med det.

Skrevet

minstemann elsker biler, Brio toget og traktorer...

han elsker "lille rød traktor"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...