Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hvor mange har de nå? Håper ikke de glemmer de andre ungene da.

Skrevet

Åh, de har nok noen som tar barna når de trenger noe... da er det lettere å være mamma og pappa da! ;)

Jeg synes forøvrig det er veldig bra at de bruker pengene sine på barn som trenger det. :tommelsmil:

Skrevet

Jeg synes forøvrig det er veldig bra at de bruker pengene sine på barn som trenger det. :tommelsmil:

:enig_anim:

Dessuten deler jo hun lønnen sin opp og gir en del til veldedige forhold. Flott at noen tenker sånn :klappe:

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, glemte å skrive det er bra de tar vare på barn som ikke har forledre. :Nikke: og :klappe: sånn hvis jeg skulle virke hostil.

Skrevet
:enig_anim:

Dessuten deler jo hun lønnen sin opp og gir en del til veldedige forhold. Flott at noen tenker sånn :klappe:

FORMÅL mener jeg :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, men det må jo være noe som er litt koko oppi hodet til de to, når de snakker om å adoptere og de er nybakte foreldre, skulle tro de hadde dårlig samvittighet av å få egne barn, og det er jo litt rart.......... kan de ikke heller nyte nybakt perioden da? :overrasket:

JA ja de får i hvertfall nok å holde fingrene i......

Rart er det også at de ikke vil ha FLERE EGNE BARN! :sur::overrasket::forvirret:

Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet
Hvor mange har de nå? Håper ikke de glemmer de andre ungene da.

Hun har 2 adoptivbarn fra for Maddox og Sahara. Og så har de nå den lille jenten som de nettopp fikk, Shouli (eller noe sånt... :) )

Gjest Gjest
Skrevet

Shiloh heter barnet- et vakkert navn da..... ;)

Skrevet

:overrasket:

Flott at de hjelper barn som trenger det, men hva med å åpne et barnehjem i stedet?

Skrevet
Ja, men det må jo være noe som er litt koko oppi hodet til de to, når de snakker om å adoptere og de er nybakte foreldre, skulle tro de hadde dårlig samvittighet av å få egne barn, og det er jo litt rart.......... kan de ikke heller nyte nybakt perioden da? :overrasket:

JA ja de får i hvertfall nok å holde fingrene i......

Rart er det også at de ikke vil ha FLERE EGNE BARN! :sur:  :overrasket:  :forvirret:

Angelina fremstår for meg som en veldig øm og omtenksom mor. Når hun skulle dusje når Maddox var liten, så hadde hun ham i bæresele med i dusjen, fordi hun ikke turde å legge ham ifra seg!

Med den felles inntekten som hun og Brad har, sammen med (så godt som jeg kan anta..) så varme hjerter, så synes jeg det er helt rett om de vil adoptere. Folk får da tvillinger, det går fint det? Så hva så om de adopterer rett etter å ha født? Og de har helt andre resurser enn det vi "vanlige" folk har. De har ansatte for husarbeid, innkjøp, barnepass osv...

Nei jeg regnet egentlig med at hun snart ville adoptere på ny, så jeg synes det er topp!

Og ifølge Angelinas egenpolitikk så er det galt å sette flere barn på jorden når de som allerede er her mangler såpass mye viktig i livet.

Gjest Tomine-
Skrevet

Enig! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Galt å sette egne barn til live fordi mange mangler en mor og far? hmmmm det er jo naturlig å sette til livs sitt eget barn, og man skal ikke få dårlig samvittighet av den grunn! kanskje hun ikke har et helt ok morsinstinkt? instinktet sier jo at det er koselig å få egne barn..... hun virker som om hun vil hjelpe alle her i verden, det er dessverre umulig....... jeg vil ikke ha en påtvungen dårlig samvittighet, det er dårlig gjort signal til andre mødre! :overrasket:

Skrevet
Galt å sette egne barn til live fordi mange mangler en mor og far? hmmmm det er jo naturlig å sette til livs sitt eget barn, og man skal ikke få dårlig samvittighet av den grunn! kanskje hun ikke har et helt ok morsinstinkt? instinktet sier jo at det er koselig å få egne barn..... hun virker som om hun vil hjelpe alle her i verden, det er dessverre umulig.......  jeg vil ikke ha en påtvungen dårlig samvittighet, det er dårlig gjort signal til andre mødre! :overrasket:

Nå tror jeg ikke du må blande dine egne verdisyn og din normale oppvekst inn i Angelina sin verden, som er alt annet enn normal..

Skrevet

Men barna trenger en mor og far rundt seg, og ikke masse "nannier"! Greit nok dem har penger nok til det. Men hva med kjærligheten da. Man kan aldri gi alle samme like mye oppmerksomhet selvom dem har penger til å kjøpe ørten barnepass.

Men forall del lykke til og håper at dem endag skjønner at barna vokser opp og trenger litt mer enn "nanny"!

Skrevet
Men barna trenger en mor og far rundt seg, og ikke masse "nannier"! Greit nok dem har penger nok til det. Men hva med kjærligheten da. Man kan aldri gi alle samme like mye oppmerksomhet selvom dem har penger til å kjøpe ørten barnepass.

Men forall del lykke til og håper at dem endag skjønner at barna vokser opp og trenger litt mer enn "nanny"!

Barna Angelina adopterer kommer fra så fattige u-land at de sover gjerne fem og fem i råtne senger. Tro meg, jeg dauer ikke i sjelen om jeg vet at disse ungene får bo i Hollywood-palasser og blir tatt vare på av nannyer, istedenfor å råtne på barnehjem.

Skrevet (endret)

Tror du virkelig de barna som er under 1 år eller rundt 1 år husker noe av det at dem har vært fattig?

Dessuten selvom dem lever så fattig, så betyr nå det ikke at dem ikke fortjener all oppmerksomheten dem kan få. Jeg har 3 barn jeg vet hvor vanskelig det er å dele på oppmerksomheten.

Greit nok jeg har ingen barnepass og ingen som vasker huset mitt osv. Men barna trenger min oppmerksomhet forskjelligt. Og det er jammen ikke lett å måtte gi oppmerksomhet og kjærlighet til dem alle sammen på en og samme gang.

Men som en annen sa her.. Hvorfor åpne ikke en barnehjem. Enn å adoptere så mange selv. Dem trenger nå oppfølgning dem også.

Vi dauer ikke i sjelen. Men de barna fortjener faktisk mye oppmerksomhet og omsorg og kjærlighet hver og ikke bare palass å gode senger å sove i og konto full av peng!

Endret av Azi
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg synes Brad og Angelina skal få adoptere alt de ønsker, ungene får det jo tusen ganger bedre hos dem enn der de er nå uansett.

Forresten så håper jeg ingen setter sine egne unger (elller andres, for den sakens skyld) til livs, siden å sette noe til livs betyr å spise det...

Skrevet

" Angelina er gift med Brad Pitt, er nydelig, tjener sinnsykt masse penger, jobber i FN, bruker mye tid og penger på veldedighet og verdensfreden, og adopterer barn som trenger hjelp i tillegg til å endelig ha fått en biologisk datter. LA OSS KRITISERE HENNE!" :klaske:

Helt ærlig ser jeg ikke hvordan det er mulig å kritisere noen som hjelper. Bare fordi det går an å diskutere seg frem til andre måter å hjelpe på. Herregud, hva med alle gårdsmødrene som hadde 4-8 barn eller mer, og styrte på med gårdsdriften og matlaging hele dagen!? Det ble da folk av de barna, eller hva?

Alt det er mulig å henge seg opp i...

Gjest Neffi
Skrevet

:overrasket:

Såklart kan de være superbra foreldre - like mye som andre familier med mange barn. Dessuten - kom ikke å snakk tull nå - det er klart økonomi spiller stor rolle mht familieliv/goder/muligheter/oppvekst!

La de addoptere så mange de vil. Jeg er sikker på at de er fantastiske foreldre. De er faktisk også bare vanlige mennesker.

Jeg synes disse går forran som bra eksempler for mange som burde dele med seg og gjøre verden til et bedre sted. Alle har et ansvar, de tar sitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...