Gå til innhold

den forsvunnede julestemningen...


Lemoni*

Anbefalte innlegg

for første gang i mitt liv kan jeg ikke finne julestemningen :(

første jul på 3 år uten kjæreste.. :(

HJELP!!

hvor skal jeg finne den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

julemusikk, pepperkaker, stearinlys, julepynt.....rød tape i vinduene og snøspray - det er jul det :-) kanskje noe hjelper deg i stemning.

og Clementiner da!

:sjarmor:

Lille Meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be mange av vennene dine, uten følge, på julegrøt med mandel før jul eller i romjula! Kjøp inn en fin premie til den som får mandelen. Har dere snø, så kan du jo si at det skal være aking etterpå, eller spill brettspill med julemusikk i bakgrunn og server gløgg.

Hvis det er før jul, så kanskje kan dere lage julepynt, sånn som dere gjorde da dere var små.

Be med en god venn på julekonsert.

Hvis du vil være alene, så kan du sette deg i yndlingstolen din med gløgg og julemusikk i bakgrunnen mens du leser historien om snekker andersen og julenissen eller andre julehistorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så julstemningen i en bil i avkjørselen til Hinna fra motorveien i retning syd fra Stavanger, klokken 21:13, onsdag den 18 desember. Roy Orbinson satt i passasjersetet, og jeg tror Elvis var i baksetet.

Spøk til side.... min erfaring er at julestemningen kommer, før eller siden, og i hvertfall når matlukten brer seg i huset mens sølvguttene kremter seg klare til gjennomkjøring av Heilag natt.

milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julestemningen kommer i en kirke med masse levende lys og julesang. Har vært på julekonsert i kveld og gikk hjemover i kulda og fortsatte å synge.

Drikker nå gløgg, surfer på KG og skal ta oppvasken før jeg legger meg. I morgen reiser jeg på juleferie rett fra jobb.

GOD JUL ALLE SAMMEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har MISTET hele julestemningen jeg i år !!!!! :cry: :cry:

Jeg som har vært i julestemning siden tidlig i vinter! Og nå når julen snart er her ......så føles det liksom ikke riktig "JULET" i kroppen :-? Kan ikke sette ord på det ...det er bare feil liksom .......håper den kommer tilbake med tre nøtter til askepott - og risengrynsgrøt med mandel ..... :roll:

Jeg VIL ha julen slik jeg hadde den da jeg var liten *ler* ....DA var det kos å ha jul ......:ler::wink:

Lille Meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...