Lipstick Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Jeg er student og skal kjøpe meg lap top i august. Jeg trenger en maskin med mye lagringsplass, for jeg laster ned mye musikk, og mange dokumenter (oppgaveskriving). Driver ikke med spill eller film. Lap topen jeg skal kjøpe bør ikke koster mer enn 10 000. Hvordan fungerer det med Internett? Vi har en stasjonær maskin med adsl på hybelen, kan jeg på en eller annen måte koble meg til Internett via denne? Har ingen peiling på data, derfor spør jeg dere
tommeline Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Kan dessverre ikke hjelpe deg, Lipstick, lurer nemlig på det samme selv... Noen som har lure tips ved kjøp av lap-top?
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 80 gig harddisk til laptoppen bør være nok. Jeg har 80 gig, og nærmere 1000 sanger hittil, og har fremdeles 50% lagringsplass igjen... Har i tillegg noen filmer på lappen min Og ja, du kan koble deg opp på internett med laptoppen, det du trenger er en hub så du kan koble flere dataer på nettet, og en ekstra internettkabel (CAT5 heter kabelen) Da vil du dele hubben med den stasjonære dataen. Tror det pleier å følge med bruksanvisning/installation wizard når du kjøper hubben! Du vil nok garantert finne en laptop som fyller dine krav til maksimum 10 000.
Gjest Thalassa Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 (endret) jeg kjøpte min for 7, er veldig fornøyd. Jeg ville sett på hastigheten på prosessoren, lagringsplass, mest mulig minne(selv om du ikke skal ha spill pc er det greit med litt hvis du skal holde på med mange programmer på en gang). Mus og veske er jo også greit å få inkludert. og dvd rom/brenner selvsagt. Endret 20. juni 2006 av Thalassa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå