LilleBille Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har masse favoritter på jobbmaskinen min - og kunne tenkt meg å kopiere hele listen over på hjemmemaskinen min. Kan jo selvfølgelig sende meg en mail med alle linkene - men håper det er en lettere måte. Noen som kan hjelpe?
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Nettleser? Ellers er eksport/import bookmarks/favoritter greie hint å se etter.
LilleBille Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2006 Bruker IE .. og vet du hvor finner jeg eksport/import bookmarks/favoritter ?
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Du velger fil/file og eksport/import, slik som illustrert på bilde: http://img133.imageshack.us/my.php?image=i...teksport0qx.png Følg så instruksjonene for eksportering og hvor du skal lagre den eksporterte filen med bokmerkene. Når du skal importere dem til annen PC, følger du samme framgangsmåte, bare at du velger importer. Ha en fortsatt god dag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå