Gå til innhold

Million Dollar Girl

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Melding fra Epica: (08.20)

Har nå fått første kapsel og må ligge en time. Ser tv... Litt nervøs men går fint. Alle er så hyggelige. Sender alle på forumet en god klem!

:hoppe:

Håper du koser deg med TV, vennen :kose:

Snart er snuppa her!!

Gooooooooood :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iiiihhhhiiiiii :hoppe:

Mens vi venter på neste oppdatering, kan vi kanskje ha en liten tippekonkurransjche om hvor mange sider denne dagboka vil være på den dagen den nybakte mammaen er på plass igjen :sjarmor:

Alwa tipper 195 :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiihhhhiiiiii :hoppe:

Mens vi venter på neste oppdatering, kan vi kanskje ha en liten tippekonkurransjche om hvor mange sider denne dagboka vil være på den dagen den nybakte mammaen er på plass igjen  :sjarmor:

Alwa tipper  195 :mrgreen:

Med den farta det går framover med her... :ler:

...196 :)

*Kom igjen og knip, Pica'n. Snuppa kan ikke komme før 196 sider!*

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten de værste EL smertene jeg NOEN SINNE har hatt i dag, og jeg er sikker på at det er sympatismerter med Epica. I mangel på rier og 10 cm åpning mener jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke til ....... godt jeg må ut av huset idag en liten stund ellers hadde jeg nok sittet benket i dagboken din :ler:

Tipper forresten 191 sider jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på jobb jeg nå, men mååååååå bare følge med! Har aldri vært inne på forumet på jobb før! :overrasket::ler:

Stakkars, håper du ikke har det alt for vondt akkurat nå! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny melding fra Epica: (10.20)

Jeg får ny kapsel ca kl 12. Ingen effekt av den første så langt... Ser på TV i ventestuen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Skulle forresten takke så mye for at dere alle heier på henne, og hilse masse tilbake til alle KG-jentene!

(Måtte jo oversende hilsen fra alle dere som er her og følger med! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til!

Hadde jo trodd og håpet du hadde fått lille snuppa di innen jeg kom på nett igjen jeg, men den gang ei ;)

Stå på - dette klarer du så bra atte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...