Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #781 Del Skrevet 24. juli 2006 Ha ein fin dag på jobb, søte du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 24. juli 2006 #782 Del Skrevet 24. juli 2006 Hytteturen deres hørtes deilig ut. Så flinke dere er som er en del på hytta. Deilig å komme seg litt vekk syns jeg. Ha en fin dag på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 24. juli 2006 #783 Del Skrevet 24. juli 2006 Ha en fin dag på jobb, vennen! Hyttetur hørtes deilig ut! Ofte er det deilig å bare komme seg hjemmefra litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 24. juli 2006 #784 Del Skrevet 24. juli 2006 Høres ut som du har hatt en fin helg. Det er deilig å reise på hyttetur! Gleder meg veldig til vi kan reise til egen hytte, men det blir i alle fall et par-tre år til. "Snylter" på svigerinna si hytte så lenge Ha en fin mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. juli 2006 #785 Del Skrevet 24. juli 2006 Ja det var koselig på hytta, men er dessverre ikke vår hytte (håper vi får råd en dag men tviiiler ). Nå fikk jeg henta to pakker på Posten. Fra nå av er det forbud mot nettbestillinger ut året! Endel rosa klær til prinsessa pluss smokk med navnet på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. juli 2006 #786 Del Skrevet 24. juli 2006 Vi avtalte med søs, niesene og mams at de kommer på grilling hos oss imorgen. Hvis ikke været blir bra så spiser vi ute. Idag har jeg ingen planer, men må få vaska endel klær! Jeg skal til legekontoret og høre om jeg kan ta toxotesten idag. Imorgen er det JM-time 0830. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. juli 2006 #787 Del Skrevet 24. juli 2006 Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 24. juli 2006 #788 Del Skrevet 24. juli 2006 Så fint at du har hatt en bra helg. Nurket vokser og trives? Vi har hatt en hektisk helg, og på fredag ble det et lite krapyl på oss. Gaanske skummelt, men veldig spennende og fantastisk fint også. Han er utrolig klønete (som snytt ut av nesa mi), faller og sklir over alt. I tilegg er han ekstremt lat (som snytt ut av nesa på sin andre matmor). Jeg tror vi har funnet den perfekte valpen. Håper formen er fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 24. juli 2006 #789 Del Skrevet 24. juli 2006 Heihei! Håper du har en fin dag Sitter på jobb selv i dag, og lengter ut! Hjelper ikke at det nesten ikke er folk her.. Er så voldsomt trøtt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. juli 2006 #790 Del Skrevet 24. juli 2006 Ja magen vokser vertfall Bustetroll! Vi skal på ny UL 4. september, og det blir spennende å se hvor mye prinsessa har vokst, og "se" henne igjen.. Ååå, valpen høres jo bare sååå søt ut Hvilken rase er det? Ha en kjempefin dag vennen! I like måte IdaH! Uff ja, det frister å dra hjem allerede før jeg stod opp Cathie! Håper du kvikner til etterhvert vennen! Snart lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 24. juli 2006 #791 Del Skrevet 24. juli 2006 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. juli 2006 #792 Del Skrevet 24. juli 2006 Ha en fin dag Missbumblebee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 24. juli 2006 #793 Del Skrevet 24. juli 2006 Heidu! Her er det lenge siden jeg har vært! Er alt bare bra med deg og babyen? Og mannnen? Tenk at du blir mamma snart da! Har gått så fort syns jeg, siden du nettopp hadde blitt gravid til du er såå langt på vei som du er nå! Gleder meg til jenta er ute og vi får se bilder av henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. juli 2006 #794 Del Skrevet 24. juli 2006 Heisann Litjtuppa!! Hatt ei fin helg? Ja det står bare fint til med oss! Kjenner henne sparke endel for tiden, helt herlig! Mannen er mer engasjert nå som han ser magen vokse, han gleder seg kjempemasse! Her er et UL bilde hvis du ikke har sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 24. juli 2006 #795 Del Skrevet 24. juli 2006 kult bilde! tenkt at det er en ordentlig baby inne i magen din! håper du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. juli 2006 #796 Del Skrevet 24. juli 2006 Ja det er så sprøtt å tenke på Petra Prøvedokke! Går aldri helt opp for meg før hun er ute tror jeg! Håper helga di har vert fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. juli 2006 #797 Del Skrevet 24. juli 2006 Ønsker deg en god mandag og lykke til hos JM imorgen! Blir spennende å høre rapport! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. juli 2006 #798 Del Skrevet 24. juli 2006 Ja jeg gleder meg til JM-time Skytte! :-D Men ikke til blodprøven idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 24. juli 2006 #799 Del Skrevet 24. juli 2006 ingen grunn til å grue seg til blodprøve - det er ikke farlig! har hatt en veldig fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 24. juli 2006 #800 Del Skrevet 24. juli 2006 Tok blodprøve forrige onsdag jeg, og du skal se armen min!! Den er heeelt blå! Ser ut som jeg er blitt mishandla Men det var faktisk litt ubehagelig, siden hun stakk så feil, har aldri skjedd før! Syns vanligvis blodprøve ikke er så ille, fort gjort vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg