Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Jeg installerte Bearshare for noen dager siden. I dag scannet jeg harddisken min med Ad-Adware. Den fant et spionprogram på pc'n som heter Zango Jeg har avinstallert dette, men da virker ikke Bearshare. Er disse to fast følge eller er det muligheter til å få tak i Bearshare uten Zango?
Cronos Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Du bør nok bytte klient. Du kan ikke installere BearShare uten å få med Zango.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå