Gjest loren Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Hei. Jeg er utdannet resepsjonist med fagbrev og har jobbet i 3 år, har lyst til å komme meg litt videre og vurderer derfor å ta Ledelse og organisasjons kurset på nki (nettstudie), da jeg og sambo ikke har råd til at begge skal være fulltidsstudenter (link: http://nki.no/produkt/studium.xsql?stpID=373E) Har noen gått dette? Er det verdt pengene? Hvilken jobb fikk du evt etter fullført studie? Eller som sjef: Hva sier et slikt studie deg? Hvor mye ville det telle på en CV? Håper noen kan hjelpe meg.. Er ikke så lett å skulle bestemme seg for skolegang sånn helt uten å ha noen synspukter fra noen med erfaringer
Skravla Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 (endret) Jeg har ingen erfaring med nki. Men jeg har i vinter gått på folkeuniversitetet på dette studiet http://www.fuoslo.no/velkommen.asp?open=1&avd=79 - universitet og høyskole - PU1 og det studiet kan anbefales. Endret 19. juni 2006 av Skravla
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Jeg vil heller anbefale nettstudier fra BI. Jeg vet ikke om det er så mye bedre studie, men jeg vet arbeidsgivere er mer positive til BI enn NKI. De har mange ulike kurs på BI, og ganske grei oppfølgiing av nettstudentene etter det jeg har skjønt.
14062003 Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Jeg sikler også på noe slikt. Men velger nok å betale et par tusen ekstra og gå BIs nettstudier fremfor NKI...
Gjest Chica Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Hvilket nivå er det på studiet? Jeg tok lønns-og personalskolen gjennom NKI og kurset hadde vgs nivå... Ville heller satset på BI eller DH. Er det mulig å ta fag som privatist kan du spare mye iforhold til etterutdanningskurs.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå