Gå til innhold

Tyrkia/Side?


Gjest Gjest_Mia_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mia_*

Hei:)

Jeg skal til tyrkia i Side, vi reiser med Tyrkiareiser og skal ha all Inclusive..

Så jeg lurte på hvordan maten på all inclusive, Hvordan er folkene der nede? Hva burde man få med seg?

Er det noe brae Fake klær og kjøpe, Hvordan er prisene? Hihi

Håper noen kan svare med på noen av spørsmålene;P

Hilsen meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Fikk du ingen frarådinger om å reise til Tyrkia, av gode venner og bekjente?

Nå ser det ut til å være for sent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Piper

Maten i Tyrkia er fantastisk, og de er veldig flink til å variere.

Folkene kan være litt slitsomme, men tar du det med et smil går det bra. Du kan ikke titte som du gjør her hjemme, for da har du en eller annen selger over deg. Prut i vei, for du kan alltids få det billigere.

Det er veldig mye fake klær, og det til en billig peng.

Ellers er Tyrkia et flott land, og bare maten kan få meg til å reise dit igjen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille meg*

Hei!

Til du over som sier at "har ikke venner og bekjente advart deg mot Tyrkia?" Så bør du tenke deg litt om. Det er utrolig mange nordmenn som reiser til Tyrkia på ferie og er superfornøyde!!!!

Jeg har vært i Tyrkia 4 ganger. En av dem i Side. Desverre var det den eneste gangen jeg ikke trivdes noe særlig. Det gjør at jeg ikke kommer til å reise tilbake til Side, meeen jeg tror det har noe med min opplevelse av stedet, for jeg har hørt om mange som er fornøyde. Vi reiste med Saga og bodde på et elendig hotell. Fikk ikke byttet og ble matforgiftet på hotellet samt at det var noe tull med bassenget så jeg fikk ørebetennelse...

Men selve byen er koselig. Anbefaler dere å bli med på en utflut til Pamukkale hvis det anbefales. Er som regel utflukt med overnatting. Men det er et fantastisk sted :)

For øvrig vil jeg si at Cesme er det beste feriestedet i Tyrkia. Har ALLTID likt meg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ellers er Tyrkia et flott land

Javel, så det som står på siden til Amnesty er bare tull? Pussig at EU nekter Tyrkia medlemskap inntil de har lært seg de mest elementære kriterier for internasjonale menneskerettigheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anita31

hei

Jeg har aldri vært Tyrkia selv,men kjenner noen noen som var i Side nå for litt siden. De bodde på all inclusive hotell og var kjempeforøyd med både maten og plassen og kom garantert til å reise tilbake igjen:)

Ønsker deg en flott tur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Gjest Synøve

27 08 2007

Vi reiser til Tyrkia om 3 uker, og gleder oss. Har vært der 6 ganger før, men aldri i Side. Har fått mange positive tilbakemeldinger, så dette tror og håper jeg blir bra. I vår var vi i Kemer, og det var helt topp. Ellers har vi vært i Alanya, Marmaris og Icmeler, og har alltid likt oss. Tyrkerne er et barnevennlig folkeslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GjestAG

Du har mye å se frem til...

Side er en kjempekoselig by som du blir godt kjent i og det er mange koselige butikker i selve sentrum - det er fint å gå strandpromenaden for å komme til sentrum.

I fjor påske var vår familie i Side med Tyrkiareiser, bodde på Sun Light garden med all inclusive. Vi var kjempefornøydd med maten, har aldri spist bedre faktisk...

Det var mange bra klær å få kjøpt, spesielt til barn og damer. Fant meg en fin fake dieselbukse der nede, den er ennå en av mine favorittbukser. Kjøpte også noen topper, men etter 2 vask er de veldig korte...

Det finnes også mange utflukter fra Side, dette er verdt å få med seg, særlig hvis dere skal være i 2 uker.. Anbefaler tur til Pamukkale, rafting og til et fossefall jeg ikke husker navnet på.

God tur og kos dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...