Gjest Hilde79 Skrevet 29. mars 2007 #861 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) I morgen har jeg fremføring for kollokvie-gjengen. Et spark i ræva til å begynne på oppgaven. Gleder meg til påske, litt fri. Gleder meg til 17. mai, da er semesteret over... gleder meg til sommeren... til høsten... åååååååååå Endret 29. mars 2007 av Hilde79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 29. mars 2007 #862 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg vil forøvrig til Paris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 29. mars 2007 #863 Del Skrevet 29. mars 2007 Gratulerer med B`en da! kjekt å få en slik overraskelse når man ikke har lest. jeg må ta opp en også, en so jeg tok opp men gjorde det dårlig på... Leste så lite at like før eksamen begynte måtte jeg inn på do å skrive ned noen viktige formler på låret mitt... :grine2: Unnskyld, kan jeg få gå på do? gikk rævva da.. like ille som den første.. Supert at du fikk fri i påsken, du fortjener det siden du har jobbet så mye i det siste... Godt å ha deg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Magica* Skrevet 5. april 2007 #864 Del Skrevet 5. april 2007 God jobbefri påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 5. april 2007 #865 Del Skrevet 5. april 2007 GOD PÅSKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 8. april 2007 #866 Del Skrevet 8. april 2007 Takk folkens. Fortsatt god påske til dere også! Jeg har vært og besøkt min mormor, som har bestemt seg for at nå vil hun ikke mer. Har vært litt langt unna nettet, og fremover kommer jeg til å gjøre andre ting enn å vær på KG. Jeg hadde planer om å komme sterkere tilbake, men det kommer jeg nok ikke til å gjøre. Jeg har hatt det morro her, folkens! Kanskje jeg kommer tilbake under et annet navn og lager faenskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. april 2007 #867 Del Skrevet 8. april 2007 Du må huske at det er lov til å snike i kulissene. Og du er hjertelig velkommen tilbake når du måtte ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 8. april 2007 #868 Del Skrevet 8. april 2007 So trist då! Kjem til å savne deg her!! Sletter du deg no då??? ← Du må huske at det er lov til å snike i kulissene. Og du er hjertelig velkommen tilbake når du måtte ønske. ← Sletter meg ja, og stenger dagbok. Og ja, dere!! Jeg kommer sikkert til å snike i kulissene. Moahahahahaha til dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 8. april 2007 #869 Del Skrevet 8. april 2007 Så trist at du forsvinner Håper du kommer tilbake etterhvert da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg