Gå til innhold

Mitt liv som kjæreste, student og stemor

Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hilde79

I dag måtte jeg krype under dyna da jeg kom hjem fra jobb.. fikk ikke varmen i meg.. sovna og våkna kl 12... ca.. Jeg har etter det klart å gjøre noe fornuftig!! :klappe:

Så nå må jeg snart lese litt på pensum... kanskje det er en god idé før jeg skal skrive førsteutkast på semesteroppgaven... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde79
Flittige Hilde?

Tja... når det gjelder styrearbeid har det vært greit i det siste... men skole?? ... nope...

Hallos, hallois!

Jobbe, jobbe??  ;)

Jepsi Pepsi. Arbeidshelg!! :)

:vinke:

Hvordan er ståa her i gården da? :)

Vært asosial i helga... det er digg når jeg jobber... Komme hjem og være slask på morran og utover formiddagen, og deretter være mer slask... ;)

Bra noen tar seg av den biten og! ;)

Må jo ha mat :sjenert:

hei hei!!

du er alltid så flink med lesinga du, jeg, det er en annen sak ;)

Flink med lesinga????? :overrasket: Har jeg klart å gi det inntrykket??? :hoho:

Kuuult.... nye smileys!! Denne har jeg savnet: :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79

Vel... da har jeg klart å gjøre noe fornuftig i dag og. I morra må jeg seriøst begynne på semesteroppgaven min... hehe.. skal levere førsteutkast på torsdag.. så.... det så..

Nå er det rett i dusjen etter å ha gått rundt som en dass i hele dag. Dro rett fra nattevakt til tegnspråkkurs, og etterpå en tur på kontoret. Så nå er det på tide å bli ren og presentabel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79
:ler:

Skal du i sånn finfin middag idag?

Næææ.. ganske avslappa.. men prøver å bli mer presentabel enn det jeg har vært i de siste timene. Har jo tross alt labbet rundt på universitetet i pysjen.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Hilde79
Hva skjer'a naughty-Hilde?

Jeg er sulten og lager mat. Laks *bombe* ;) Men det er faktisk lenge siden sist. Ellers.... skal på jobb i kveld. Skal også jobbe på lørdagskveld, fordi jeg måtte bytte bort onsdagen. Helt greit. Er ikke på lørdager jeg fester allikevel :)

Ellers tror jeg at jeg utkonkurrerer deg når det gjelder å ha KG's kjedeligste dagbok, for her har jeg ikke hatt så mye å komme med i det siste :sjenert: Det er dere jentene som holder liv i den for å si det sånn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sikle:

Har spist rødspette jeg, det var også veldig godt.

Nei, stemmer det. Du hadde fått deg et liv utenfor KG du, var det ikke slik det var?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...