Gjest Hilde79 Skrevet 18. februar 2007 #781 Del Skrevet 18. februar 2007 God helg ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 18. februar 2007 #782 Del Skrevet 18. februar 2007 I dag måtte jeg krype under dyna da jeg kom hjem fra jobb.. fikk ikke varmen i meg.. sovna og våkna kl 12... ca.. Jeg har etter det klart å gjøre noe fornuftig!! Så nå må jeg snart lese litt på pensum... kanskje det er en god idé før jeg skal skrive førsteutkast på semesteroppgaven... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 18. februar 2007 #783 Del Skrevet 18. februar 2007 Flittige Hilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 18. februar 2007 #784 Del Skrevet 18. februar 2007 Hvordan er ståa her i gården da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 18. februar 2007 #785 Del Skrevet 18. februar 2007 Hallos, hallois! Jobbe, jobbe?? ← Bra noen tar seg av den biten og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 18. februar 2007 #786 Del Skrevet 18. februar 2007 hei hei!! du er alltid så flink med lesinga du, jeg, det er en annen sak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 19. februar 2007 #787 Del Skrevet 19. februar 2007 Flittige Hilde? ← Tja... når det gjelder styrearbeid har det vært greit i det siste... men skole?? ... nope... Hallos, hallois! Jobbe, jobbe?? ← Jepsi Pepsi. Arbeidshelg!! Hvordan er ståa her i gården da? ← Vært asosial i helga... det er digg når jeg jobber... Komme hjem og være slask på morran og utover formiddagen, og deretter være mer slask... Bra noen tar seg av den biten og! ← Må jo ha mat hei hei!! du er alltid så flink med lesinga du, jeg, det er en annen sak ← Flink med lesinga????? Har jeg klart å gi det inntrykket??? Kuuult.... nye smileys!! Denne har jeg savnet: :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 19. februar 2007 #788 Del Skrevet 19. februar 2007 Vel... da har jeg klart å gjøre noe fornuftig i dag og. I morra må jeg seriøst begynne på semesteroppgaven min... hehe.. skal levere førsteutkast på torsdag.. så.... det så.. Nå er det rett i dusjen etter å ha gått rundt som en dass i hele dag. Dro rett fra nattevakt til tegnspråkkurs, og etterpå en tur på kontoret. Så nå er det på tide å bli ren og presentabel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. februar 2007 #789 Del Skrevet 19. februar 2007 Ren har jeg trua på at du blir, men presentabel........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 19. februar 2007 #790 Del Skrevet 19. februar 2007 Ren har jeg trua på at du blir, men presentabel........ ← Man prøver så godt man kan med det utgangspunktet man har..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 19. februar 2007 #791 Del Skrevet 19. februar 2007 Skal du i sånn finfin middag idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 19. februar 2007 #792 Del Skrevet 19. februar 2007 Skal du i sånn finfin middag idag? ← Næææ.. ganske avslappa.. men prøver å bli mer presentabel enn det jeg har vært i de siste timene. Har jo tross alt labbet rundt på universitetet i pysjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. februar 2007 #793 Del Skrevet 19. februar 2007 *Kaster et blikk på avataren til Hilde og er litt skeptisk til hva hun betrakter som presentabel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 19. februar 2007 #794 Del Skrevet 19. februar 2007 Alt som ikke viser musa og brystvortene er greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 22. februar 2007 #795 Del Skrevet 22. februar 2007 Ser for meg Hilde på middag ja.. :medminimale klræ som dekker musa å brystvortene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliannae Skrevet 22. februar 2007 #796 Del Skrevet 22. februar 2007 Flittige Hilde!! Siden du har vært flittig og jeg er sjalu terroriserer jeg deg (igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 22. februar 2007 #797 Del Skrevet 22. februar 2007 Flittige Hilde!! Siden du har vært flittig og jeg er sjalu terroriserer jeg deg (igjen) ← Også inni min egen dagbok da gitt!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 22. februar 2007 #798 Del Skrevet 22. februar 2007 Hva skjer'a naughty-Hilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 22. februar 2007 #799 Del Skrevet 22. februar 2007 Hva skjer'a naughty-Hilde? ← Jeg er sulten og lager mat. Laks *bombe* Men det er faktisk lenge siden sist. Ellers.... skal på jobb i kveld. Skal også jobbe på lørdagskveld, fordi jeg måtte bytte bort onsdagen. Helt greit. Er ikke på lørdager jeg fester allikevel Ellers tror jeg at jeg utkonkurrerer deg når det gjelder å ha KG's kjedeligste dagbok, for her har jeg ikke hatt så mye å komme med i det siste Det er dere jentene som holder liv i den for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 22. februar 2007 #800 Del Skrevet 22. februar 2007 Har spist rødspette jeg, det var også veldig godt. Nei, stemmer det. Du hadde fått deg et liv utenfor KG du, var det ikke slik det var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg