Loevinna Skrevet 10. januar 2007 #641 Del Skrevet 10. januar 2007 Det snør i Bergen ← Særriøst!! Det snør!!! ← !!! Det er meldt snø her på østlandet også utover uka og til helgen! *håpe håpe* :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 10. januar 2007 #642 Del Skrevet 10. januar 2007 Snøen har blitt is... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. januar 2007 #643 Del Skrevet 10. januar 2007 Snøen har blitt is... ← *på Hildes vegner* (eller heter det veiner?? :klø?) *tripper rundt og venter på snøen her også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 11. januar 2007 #644 Del Skrevet 11. januar 2007 Har snøen forsvunnet i dag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 11. januar 2007 #645 Del Skrevet 11. januar 2007 *på Hildes vegner* (eller heter det veiner?? :klø?) *tripper rundt og venter på snøen her også* ← Det heter vegne, tror jeg Is, is, is, jeg har vært ute på glatta litt i dag... Mon tro hvor lenge det varer... Og du må unnskylde at jeg , men den kremen hørtes litt fæl ut! ← Det var den Har snøen forsvunnet i dag eller? ← Er bare dum is igjen, så nå må jeg passe på lårhalsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 11. januar 2007 #646 Del Skrevet 11. januar 2007 da vet jeg hvordan lim jeg ikke skal kjøpe! Du får kjøpe deg brådder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 12. januar 2007 #647 Del Skrevet 12. januar 2007 Hvordan går det med lårhalsen? Rop ut om du trenger assistanse da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 12. januar 2007 #648 Del Skrevet 12. januar 2007 da vet jeg hvordan lim jeg ikke skal kjøpe! Du får kjøpe deg brådder ← Tanken har faktisk streifet meg Morrn, morrn! Håper du får en fin dag! ← Takk! Jeg har møtt Jens Stoltenberg i dag.... eller møtt og møtt.... han besøkte oss i hvertfall... Hvordan går det med lårhalsen? Rop ut om du trenger assistanse da. ← Hehe Kommer du og redder ei gammal røy da? Nå har regnet vasket vekk omtrent all isen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Alwa~ Skrevet 13. januar 2007 #649 Del Skrevet 13. januar 2007 Tenkte meg det! Du skal også vite at det var ikke hudormene som forsvant, det var de hersens småhårene vi har i hele trynet, og det gjorde SATANS vondt å dra av det grønne flasset. Jeg har herved vokset t-sonen. Anbefales ikke. Jeg er i tillegg rød der jeg smurte inn dette limet. Ser solbrent ut. Begynner å gi seg nå... håper det er borte til jeg skal på møte i ettermiddag.... ← Nesten litt stygt å le, men hva gjør man ikke for skjønnheten? Jeg forsøkte en hjemmelaget maske da jeg var i tenårene. Ikke aner jeg hva som skjedde, men den satt som spikret i ansiktet. Fikk ikke vasket den av en gang, så det endte opp meg at jeg måtte rive et og et flak av. Det var jo utrolig vondt og sårt for huden. Jeg var pionrød i hele ansiktet etterpå, i flere dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Alwa~ Skrevet 13. januar 2007 #650 Del Skrevet 13. januar 2007 Det var nå i grunnen god helg jeg kom for å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 13. januar 2007 #651 Del Skrevet 13. januar 2007 Nesten litt stygt å le, men hva gjør man ikke for skjønnheten? Jeg forsøkte en hjemmelaget maske da jeg var i tenårene. Ikke aner jeg hva som skjedde, men den satt som spikret i ansiktet. Fikk ikke vasket den av en gang, så det endte opp meg at jeg måtte rive et og et flak av. Det var jo utrolig vondt og sårt for huden. Jeg var pionrød i hele ansiktet etterpå, i flere dager ← Det er lov å le. Jeg lo litt selv, bortsett fra da tårene spratt da jeg rev av hårene på nesetippen min (Hva skal man med hår DER? Visste ikke at jeg hadde det en gang... vel, nå har jeg det ikke....) Det var nå i grunnen god helg jeg kom for å si ← God helg til deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 13. januar 2007 #652 Del Skrevet 13. januar 2007 For en irriterende uling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 14. januar 2007 #653 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg bør legge meg. Planene om å dykke ned i filosofi-pensumet, gikk til helvete i ulinga. Ulinga er borte. Da kan jeg sove. Nå blåser det voldsomt ute. Natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. januar 2007 #654 Del Skrevet 14. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 14. januar 2007 #655 Del Skrevet 14. januar 2007 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 14. januar 2007 #656 Del Skrevet 14. januar 2007 Tjuhei! Hatt en lat helg? Hva gjorde Jens hos dere da?? ← Har hatt en skikkelig sjuske-helg http://www.ba.no/nyheter/article2516175.ece Han snakket om FN. Ble mye politiker-pjatt, men det tok seg opp på slutten da publikum fikk stille spørsmål. (...sukk.... kjekke mannen med gråstenk i tinningen... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 14. januar 2007 #657 Del Skrevet 14. januar 2007 tittelidu.... faen, må komme meg i seng snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 15. januar 2007 #658 Del Skrevet 15. januar 2007 tittelidu.... faen, må komme meg i seng snart.. ← Ja, gjorde du det???? Ahh, så Jens var i byen Han er slettes ikke så verst, selv om jeg er litt skuffa over de rød-grønnes regjering... Men jeg tror ikke noen politiske parti kan innfri Nei, det får være nok politisk-snakk fra meg i dag! Ha en bra dag ← Tror ikke man blir så populær om man er i posisjon uansett. Politikk er ikke min sterke side. Jeg blir bare frustrert av det. Dette semesteret skal jeg lese om gamle, døde menn som har sagt mye rart. Altså: filosofi... så får vi se om det er bedre å engasjere seg i..... høh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 15. januar 2007 #659 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg tror forresten at filosofi-læreren er yngre enn meg... hmpf.... Hilsen gamla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 15. januar 2007 #660 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg tror forresten at filosofi-læreren er yngre enn meg... hmpf.... Hilsen gamla ← Pøh, h*n ligger sikkert bare litt etter i utviklingen! Kan vel ikke være ynge enn deg og samtidig rekke å bli utdannet lærer vel, nei det er det verste jeg har hørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg