Gjest *kosejoker* Skrevet 7. januar 2007 #621 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Innom med en natta Endret 7. januar 2007 av *kosejoker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 7. januar 2007 #622 Del Skrevet 7. januar 2007 Innom med en natta ← Natta! Skal legge meg snart jeg og. Er på jobb og må bare re senga først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 7. januar 2007 #623 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg får aldri lagt meg jeg.. Så jeg er innom her og gjør litt ugagn istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. januar 2007 #624 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg får aldri lagt meg jeg.. Så jeg er innom her og gjør litt ugagn istedet ← *stalk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 8. januar 2007 #625 Del Skrevet 8. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 8. januar 2007 #626 Del Skrevet 8. januar 2007 Ja, da var den jobbehelgen over. Nå er det to dager fri, så er det to dagers jobbing igjen. På vei til jobb i går kveld, hadde jeg en litt spesiell opplevelse. Jeg var nesten fremme da en jente kom mot meg, stoppet meg og tok tak i armen min. Hun var vel på min alder tenker jeg. Det virket som om hun ville si meg noe, men hun klarte ikke. Jeg spurte hva jeg kunne gjøre for henne, men hun klarte fremdeles ikke si noe. Hun stod fremdeles og holdt armen min og jeg begynte å lure på om hun hadde blitt utsatt for noe, jeg syntes det virket som om hun var i sjokk. (Jeg liker ikke gå denne veien til jobb på kvelden, det er flere jenter på jobb som synes det er ekkelt, så jeg har anskaffet meg pepperspray.) Jeg spurte om hun hadde blitt utsatt for noe på veien, hun klarte fremdeles ikke svare, men jeg syntes hun ristet på hodet. Jeg spurte om hun trengte ambulanse, og hun nikket. Så ristet hun på hodet igjen, og nikket... hun klarte ikke helt og bestemme meg. Jeg hadde fremdeles ikke kastet bort tanken på om hun hadde møtt noen ekle busemenn, så jeg stod klar til å ringe politiet og andre ulebiler. Hun stod å lente seg inntil en vegg, mens hun holdt fast i meg lenge, og yil slutt klarte hun å si noe. "Epilepsi". Gud, jeg ble så lettet!! Det var litt absurd å bli lettet, men det er i hvertfall en situasjon jeg kan takle. Jeg har sett mange anfall i forbindelse med jobb, og det jeg slutter aldri å bli fascinert av hvor mange typer anfall det er, og selv om man har vært borti mye rart, så er det ikke lett å se hva som er galt. Etter en stund klarte vi å ha en normal samtale, og hun forklarte at hun hadde tatt forebyggende medisiner, men at det allikevel ikke var noen garanti for at anfallet ikke kom. Hver gang hun følte et anfall var på vei, skulle hun gripe tak i noen i tilfelle hun fallt. Det var også noe som forvirret meg, hun falt nemlig ikke. Jeg har aldri sett et "stående" anfall før. Nå har jeg gjort det og. Jeg begynte å tenke på hvor sårbar hun er i en sånn situasjon, hun kan jo møte på hvem som helst. Hun fortalte at hun hadde møtt på en mann før hun så meg, men så hadde hun gått videre i håp om at det gikk over. Så hadde hun møtt meg. Hun fortalte også at det var mange som misforsto, at hun ble oppfattet som en narkoman som ville ha penger. Det falt meg faktisk ikke inn, men jeg forstår at folk blir engstelige. Jeg stod og pratet med henne til hun følte seg i fin form igjen. Jeg håper hun kom seg trygt hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 8. januar 2007 #627 Del Skrevet 8. januar 2007 Det er bra det finnes slike som deg, som stopper opp og bryr seg! Det satte jun nok veldig pris på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. januar 2007 #628 Del Skrevet 8. januar 2007 Så bra du ikke tok bena fatt og løp da, eller i verste fall tok frem peppersprayen. Epilepsi er snodige greier, er man hardt rammet så kan man ha epileptisk aktivitet så godt som hele tiden, uten at man ser det. Men dette er som regel folk som har større utviklingshemminger da. Jeg var borte i et tilfelle en gang der det eneste som viste at jenta hadde anfall var at hun ble litt blå akkurat i neseroten, ingen kramper eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 9. januar 2007 #629 Del Skrevet 9. januar 2007 Det er bra det finnes slike som deg, som stopper opp og bryr seg! Det satte jun nok veldig pris på ← Så bra du ikke tok bena fatt og løp da, eller i verste fall tok frem peppersprayen. Epilepsi er snodige greier, er man hardt rammet så kan man ha epileptisk aktivitet så godt som hele tiden, uten at man ser det. Men dette er som regel folk som har større utviklingshemminger da. Jeg var borte i et tilfelle en gang der det eneste som viste at jenta hadde anfall var at hun ble litt blå akkurat i neseroten, ingen kramper eller noe. ← Det er stort sett folk med store uviklingshemminger jeg har jobbet med, og det er der jeg har fått erfaringen. Ei jente jeg jobbet med ble plutselig "borte" og da hadde hun anfall. Det var ingen ytre tegn på det. Det må være fryktelig slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 9. januar 2007 #630 Del Skrevet 9. januar 2007 I dag har jeg trent core. Det var veldig kjent fra pilates. Men nye øvelser er bare sunt, mage/rompe/lår ble kjørt hardt og jeg tror jeg kommer til å merke det i morra. Lårene mine dirret da jeg gikk hjemover.... hehe... gleder meg til i morra... ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 9. januar 2007 #631 Del Skrevet 9. januar 2007 I dag har jeg trent core. Det var veldig kjent fra pilates. Men nye øvelser er bare sunt, mage/rompe/lår ble kjørt hardt og jeg tror jeg kommer til å merke det i morra. Lårene mine dirret da jeg gikk hjemover.... hehe... gleder meg til i morra... ikke... ← Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 9. januar 2007 #632 Del Skrevet 9. januar 2007 Så sprek du er da, snuppa. Tenker du er støl i morgen, det hadde i allefall jeg vært.. Håper du har hatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 9. januar 2007 #633 Del Skrevet 9. januar 2007 Så flott av deg å stoppe opp ved jenta, og hjelpe henne sånn du gjorde. Det er det mange som ikke ville gjort; som han mannen hun hadde møtt før deg. Det er dumt at det skal bli så skummelt i Norge at vi nesten ikke tør hjelpe andre ute om kveldene, enten tror vi de skal rane oss, går på narko eller så vil vi bare komme oss derfra så for som mulig selv. Og for treningen! Spør igjen i morgen åssen du har det?! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 10. januar 2007 #634 Del Skrevet 10. januar 2007 Det snør i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 10. januar 2007 #635 Del Skrevet 10. januar 2007 Og i tilfelle dere lurer: Ja, jeg er støl for svarte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 10. januar 2007 #636 Del Skrevet 10. januar 2007 Særriøst!! Det snør!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 10. januar 2007 #637 Del Skrevet 10. januar 2007 La huet mitt over en bolle varmt vann i stad for å åpne porene. Så smurte jeg inne med en krem som kjennes ut som lim over t-sonen. Når den stivner skal jeg dra den av, som et eneste stort flak med flass. (Grønt flass i tilfelle) Da skal liksom alle hudormene følge med, og jeg skal bli like vakker som da jeg var 10 år. Huden altså... så nå er jeg spent. Jeg kjenner at huden jobber. Jeg går ut i fra at dere er like spent..... Hudorm-thrilleren.... (noe må jeg jo skrive om når jeg venter på stiveheten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 10. januar 2007 #638 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Det snør i Bergen ← Og i tilfelle dere lurer: Ja, jeg er støl for svarte ← Særriøst!! Det snør!!! ← La huet mitt over en bolle varmt vann i stad for å åpne porene. Så smurte jeg inne med en krem som kjennes ut som lim over t-sonen. Når den stivner skal jeg dra den av, som et eneste stort flak med flass. (Grønt flass i tilfelle) Da skal liksom alle hudormene følge med, og jeg skal bli like vakker som da jeg var 10 år. Huden altså... så nå er jeg spent. Jeg kjenner at huden jobber. Jeg går ut i fra at dere er like spent..... Hudorm-thrilleren.... (noe må jeg jo skrive om når jeg venter på stiveheten) ← Lykke til! (og takk for informasjonen, you made my day!) Endret 10. januar 2007 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 10. januar 2007 #639 Del Skrevet 10. januar 2007 Snø?!? Forresten; så bilde av deg på msn i går, og må si du så helt fantastisk smashing ut! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 10. januar 2007 #640 Del Skrevet 10. januar 2007 Lykke til! (og takk for informasjonen, you made my day!) ← Tenkte meg det! Du skal også vite at det var ikke hudormene som forsvant, det var de hersens småhårene vi har i hele trynet, og det gjorde SATANS vondt å dra av det grønne flasset. Jeg har herved vokset t-sonen. Anbefales ikke. Jeg er i tillegg rød der jeg smurte inn dette limet. Ser solbrent ut. Begynner å gi seg nå... håper det er borte til jeg skal på møte i ettermiddag.... Snø?!? Forresten; så bilde av deg på msn i går, og må si du så helt fantastisk smashing ut! :blunke: ← Takk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg