Gå til innhold

Mitt liv som kjæreste, student og stemor

Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Oj, oj, oj, her var det mange sinte smileyer!!

"Posten er kul , posten er hipp......skeptisk"

Nei, posten burde fått real konkurranse!!

Får spre litt glede :smilbla:  :hoppe:  i dagboka di jeg sånn midt på natta og håpe at du glemmer hele posten en stund!!

:klem::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hater folk som skyter opp raketter i hytt og pine! Det er for faen meg ikke midnatt enda, har en hund om er redd for svarte helvete!!! Han får ikke tissa for han blir for stressa!!!! :frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert: Raketter burde ikke vært lov for private folk å skyte opp, det burde vært offentlig styrt. Så slipper vi personskader, husbranner og redde dyr og gamle mennesker! HELVETE FAEN!!! :frustrert::frustrert::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten nabo med deg snart :sjarmor: Typen og noen kompiser fikk det huset de ville ah på fjellhamar, de leier det da.. Men det var skikkleig fint (litt missunelig!)

Møkka posten :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åjo, typen og hele kompis gjengen han skal feste med i dag, hadde kjøpt raketter for over 1000 kr hver :frustrert: det kalles JÆVLIG unødvendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten nabo med deg snart :sjarmor: Typen og noen kompiser fikk det huset de ville ah på fjellhamar, de leier det da.. Men det var skikkleig fint (litt missunelig!)

Møkka posten :frustrert:

:) Kult!

åjo, typen og hele kompis gjengen han skal feste med i dag, hadde kjøpt raketter for over 1000 kr hver :frustrert: det kalles JÆVLIG unødvendig!

Man kunne likesågodt satt fyr på tusenlappene! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, da prøvde vi å gå tur. Han klarte å tisse og bæsje, selv om det smalt på flere kanter. Det var ikke helt i nærheten, men han hører jo den pipinga bedre enn oss. Og det er den pipinga han ikke takler! Takar guttebassen min. Han ble selvfølgelig stressa, og da vi møtte andre hunder, var han mer bøllete enn vanlig. Men to bæsjeposer er ikke verst, og jeg håper han klarer og tisse før det tar helt av i kveld. HVA FAEN SKAL FOLK SKYTE RAKETTER ETTER NÅR DET ER LYST UTE??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker da vi hadde hund på nyttårsaften, var like vanskleig hvert år. siste året hun levde husker jeg at hun skulle beskytte oss for rakettene. så når vi skulle gå ut, stilte hun seg i gangen og sperret døra samtidig som hun flekte tenner..

skulle bare beskytte oss.. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns egentlig det er litt bortkasta penger jeg, har fakisk aldri brukt 1 krone på sånt.

helt enig, eneste jeg kjøper er stjerneskudd :) i år slo jeg på stortromma og kjøpte med farger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Hilde79

Takk jenter!! :klem:

Koselig å se deg her inne, Drua! Kult med nye folk i dagboken min! :)

Det var en fin kveld i går! Min kjære og jeg byttet på å være inne hos Fant, hunden, og inne hos svigerinnen vår. Vi er naboer, så det gikk fint. Jeg ville bare ikke at Fant skulle være alene. Svigerinnen hadde laget en nydelig kalkun-middag, og deilig dessert.

Jeg var veldig sint i går på alle som skjøt opp raketter fra kl 12 på dagen, men Fant ble etterhvert sååååå flink. Jeg fikk guttene til å overse pipinga hans for å signalisere at det ikke er noe å være redd for, vi skulle bare sitte helt rolig og late som ingenting. Etterhvert roet han seg veldig ned, og da klokka var tolv, var han mest opptatt av min kjære og alle de pølsene han kastet på gulvet. Et litt annet fokus ja ;)

I dag er jeg ikke i så verst form. Jeg spiste noen brødskiver og drakk masse vann før jeg gikk og la meg i går, så da pleier det å gå bra! :)

Nå skal jeg drikke kaffe med min kjære, vi har nettopp stått opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...