Gå til innhold

Mitt liv som kjæreste, student og stemor

Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok jenter, da er jeg snart ferdig med å pakke! Nå drar jeg snart på jobb, og neste gang vi snakkes, er jeg på Fjellhamar!!! :):):) Gleder meg til å se kjæresten igjen!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nissevink:

Kos deg på jobb og god tur til kjæresten! ;)

:):klem:

god tur! Regner med det blir lite med KG, og mye med........ :sjarmor:

Hehe, har alltids tid til KG ;) Men det blir nok av :humpe:

Ååååhhh.... skal du til go'-stedet du a!!!

Skal dit julaften jeg :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:hoppe::vinke: til deg da! Ovenifra ;)

Gooooood tur østover!!

:klem:

Takk :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første arbeidsdag! :) Koselig å komme på jobb! Det ble mye penger i kassa, mye folk og masse nissepapir. Back in business. Jula er på vei! :overrasket: Uff... i morra har jeg ingen valg... må på storsenteret... det skal bli siste innkjøpsrunde.... håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nå henger ikke jeg helt med... Jobber du når du er på juleferie på Fjellhamar også?? Hvem, hva, hvor  ;)

Håper i alle fall du storkoser deg med kjæresten nå og nyter dagene. Jeg har juleferie også nå og det er litt deilig  :-D

Datt av lasset jeg og.

Men uansett: God Jul! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler::ler:

Ja, jeg jobber når jeg er på Østlandet også! ;) Må ha penger! Akkurat dette året hadde det kanskje ikke vært sååå nødvendig å jobbe så mye, siden jeg tross alt skaffet meg fast jobb i Bergen, men det ble nå en gang sånn... og julen blir så meget bedre når man har god råd. Så sånn er det! :) Jobber i veskebutikk i sentrum, og nå er det mange desperate folk må jeg si...

Hmm... tror jeg må oppdatere gavelisten min her... det har skjedd litt.. heldigvis.. jeg tror jeg er en av de desperate nå... snart... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en liten oppdatering:

Min kjære - hemlis - ok

Stesønn 1 - Gavekort - ok

Stesønn 2 - Gavekort - ok

Stedatter - Penger - ok

Barnas mor og tante - Nemiboka ok

Mor & Far - Bok - ok

Svoger 1 - Gavekort ok

Svoger 2 m barn - ok

Svigerinne m barn - 1001 natt, 4 bind, redaktør: Jan Kjærstad ok

Mamma - Bok, Tricia Guild - ok

Pappa - Gavekort på Claes Olsson - ok

Søster og mann - Gavekort på Elkjøp

Niese - Astrid Lindgren-bok og veske og digg - ok

Bror - Parfyme, Davidoff - ok

Farmor og farfar - bok - ok

Mormor og morfar - bok - ok

Venninne 1 - sokker og undiser - ok

Venninne 2 m. mann - ?

Venninne 3 - ?

Jøsses..... når jeg tenker meg, så ser det ikke så galt ut......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

I dag kjørte min kollega meg hjem, men før det dro vi på Robsrud Grill og spiste burger. Det er jævla lenge siden jeg har spist burger. Burgeren på Robsrud er god. Så det går an. Min kollega har en liste på burger-sjapper rundt om i landet, hvor han gir dem stjerner. Denne fikk 5 stjerner. Det beste er 6. Ikke verst. Måtte ta med burger hjem til gutta mine og, ellers hadde det blitt ramaskrik. Også så god milkshake de har!!!!! Ååååååååååååå, den er verdt turen i seg selv..... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle vel strengt tatt lagt meg for en stund siden... jeg skal åpne sjappa i morgen...

Og du, unge dame, bør la pc'n være litt lengre vekk fra senga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå.. En skikkelig god burger er gødt ass! Men da må den være god. Sist gang jeg spise ordentlig burger var på den sjappa ved der jeg bor.. Den var rar :overrasket: I stedet for sånn kinakål, så var det finstrimlet hodekål :overrasket: så hadde det ligget i vann, slik at jeg fikk en vassen ekkel burger som jeg måtte hive etter å ha spist halvparten..

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...