Gjest Skya Skrevet 17. desember 2006 #501 Del Skrevet 17. desember 2006 Fornuftige jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 17. desember 2006 #502 Del Skrevet 17. desember 2006 Ok jenter, da er jeg snart ferdig med å pakke! Nå drar jeg snart på jobb, og neste gang vi snakkes, er jeg på Fjellhamar!!! Gleder meg til å se kjæresten igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 17. desember 2006 #503 Del Skrevet 17. desember 2006 Kos deg på jobb og god tur til kjæresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 17. desember 2006 #504 Del Skrevet 17. desember 2006 god tur! Regner med det blir lite med KG, og mye med........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. desember 2006 #505 Del Skrevet 18. desember 2006 Ååååhhh.... skal du til go'-stedet du a!!! Skal dit julaften jeg :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 18. desember 2006 #506 Del Skrevet 18. desember 2006 Kos deg på jobb og god tur til kjæresten! ← god tur! Regner med det blir lite med KG, og mye med........ ← Hehe, har alltids tid til KG Men det blir nok av Ååååhhh.... skal du til go'-stedet du a!!! Skal dit julaften jeg :hoppe: ← til deg da! Ovenifra Gooooood tur østover!! ← Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 19. desember 2006 #507 Del Skrevet 19. desember 2006 Første arbeidsdag! Koselig å komme på jobb! Det ble mye penger i kassa, mye folk og masse nissepapir. Back in business. Jula er på vei! Uff... i morra har jeg ingen valg... må på storsenteret... det skal bli siste innkjøpsrunde.... håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 21. desember 2006 #508 Del Skrevet 21. desember 2006 Hei, håper du storkoser deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 21. desember 2006 #509 Del Skrevet 21. desember 2006 Hmm, nå henger ikke jeg helt med... Jobber du når du er på juleferie på Fjellhamar også?? Hvem, hva, hvor Håper i alle fall du storkoser deg med kjæresten nå og nyter dagene. Jeg har juleferie også nå og det er litt deilig :-D ← Datt av lasset jeg og. Men uansett: God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 21. desember 2006 #510 Del Skrevet 21. desember 2006 jeg og håper du får det kjempekoselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 21. desember 2006 #511 Del Skrevet 21. desember 2006 Ja, jeg jobber når jeg er på Østlandet også! Må ha penger! Akkurat dette året hadde det kanskje ikke vært sååå nødvendig å jobbe så mye, siden jeg tross alt skaffet meg fast jobb i Bergen, men det ble nå en gang sånn... og julen blir så meget bedre når man har god råd. Så sånn er det! Jobber i veskebutikk i sentrum, og nå er det mange desperate folk må jeg si... Hmm... tror jeg må oppdatere gavelisten min her... det har skjedd litt.. heldigvis.. jeg tror jeg er en av de desperate nå... snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 21. desember 2006 #512 Del Skrevet 21. desember 2006 Aha! Gavelisten ja... Nesten så jeg blir litt stressa på dine vegne nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 21. desember 2006 #513 Del Skrevet 21. desember 2006 Nok en liten oppdatering: Min kjære - hemlis - ok Stesønn 1 - Gavekort - ok Stesønn 2 - Gavekort - ok Stedatter - Penger - ok Barnas mor og tante - Nemiboka ok Mor & Far - Bok - ok Svoger 1 - Gavekort ok Svoger 2 m barn - ok Svigerinne m barn - 1001 natt, 4 bind, redaktør: Jan Kjærstad ok Mamma - Bok, Tricia Guild - ok Pappa - Gavekort på Claes Olsson - ok Søster og mann - Gavekort på Elkjøp Niese - Astrid Lindgren-bok og veske og digg - ok Bror - Parfyme, Davidoff - ok Farmor og farfar - bok - ok Mormor og morfar - bok - ok Venninne 1 - sokker og undiser - ok Venninne 2 m. mann - ? Venninne 3 - ? Jøsses..... når jeg tenker meg, så ser det ikke så galt ut...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 21. desember 2006 #514 Del Skrevet 21. desember 2006 Aha! Gavelisten ja... Nesten så jeg blir litt stressa på dine vegne nå. ← MEN SÅ SE DA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 21. desember 2006 #515 Del Skrevet 21. desember 2006 Da går jeg å legger med, for da får jeg sove godt i natt og. God Natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 21. desember 2006 #516 Del Skrevet 21. desember 2006 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 21. desember 2006 #517 Del Skrevet 21. desember 2006 I dag kjørte min kollega meg hjem, men før det dro vi på Robsrud Grill og spiste burger. Det er jævla lenge siden jeg har spist burger. Burgeren på Robsrud er god. Så det går an. Min kollega har en liste på burger-sjapper rundt om i landet, hvor han gir dem stjerner. Denne fikk 5 stjerner. Det beste er 6. Ikke verst. Måtte ta med burger hjem til gutta mine og, ellers hadde det blitt ramaskrik. Også så god milkshake de har!!!!! Ååååååååååååå, den er verdt turen i seg selv..... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 21. desember 2006 #518 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg skulle vel strengt tatt lagt meg for en stund siden... jeg skal åpne sjappa i morgen... Og du, unge dame, bør la pc'n være litt lengre vekk fra senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 22. desember 2006 #519 Del Skrevet 22. desember 2006 Nattranglere ass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 22. desember 2006 #520 Del Skrevet 22. desember 2006 ååå.. En skikkelig god burger er gødt ass! Men da må den være god. Sist gang jeg spise ordentlig burger var på den sjappa ved der jeg bor.. Den var rar I stedet for sånn kinakål, så var det finstrimlet hodekål så hadde det ligget i vann, slik at jeg fikk en vassen ekkel burger som jeg måtte hive etter å ha spist halvparten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg